provides Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Heisann. Har ei gammal boble som har kvila i noen år no. Den var i topp stand når den blei forlatt i en garasje for 13 år siden. men er no sjølvsagt kraftig forfallen. Korleis skal eg gå fram når eg no så vidt har lyst å sjå på om det er mulig å få denne istand igjen ? rusten ser ut som den er kun på overflata og ikkje har fått satt seg heilt sikkeleg enno. Hjulbuene f.eks er heilt rustfri. Håper nokon har noen gode tips til ein uerfaren stakkar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det så jo ikke ille ut egentlig.. en dag å masse sand+sandblåser og kompressor, så har du en stk rustfri boble:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Gi den til meg så trenger du ikke å tenke på det :D :D Hehe, neida... bare å begynne å fjerne rusten og lakke opp igjen. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Herlig patina!! Kjør rat look, drop den til bakken og ha det festlig. Lakk felgene røde, og få fatt i et sett bredda felger bak. Kommer til å se knallbra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kom deg inn på http://www.vw2you.com, der finner du nok av entusiaster! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg