Gå til innhold

Nytt familiemedlem


FireNacho

Anbefalte innlegg

Har vært en del problemer med bilen min, div. girkasseproblemer, oljelekkasjer og det at bilen er litt rammeskeiv i fronten etter kollisjon så lykter ikke går ordentlig på plass. Istedenfor bruke masse penger på reperasjoner så tok jeg å kjøpte en fin lik Sølv Civic bare med 1,5L istedenfor 1,6 for 25K i Oslo for 2 dager siden. Så nå har jeg en bil jeg kan skru og lære ting med samt masse reservedeler, mulig jeg skal selge noe og jeg har en fungerende bil jeg kan kjøre. Eneste er rust i hjulbuen noe som er standard med denne årsmodellen.

 

Er veldig fornøyd. Har kjøpt fine nye angeleyeslykter fra BSbilder, de som står på nå passer ikke i det hele tatt de skal vekk. Eneste er at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal koble til lyktene siden det ikke fulgte med instrukser med alt kabelrotet jeg fikk, noen som vet? Anlegg skal monteres, har fiberglassprosjekt fra den andre bilen på gang. Det stygge gule enderøret på bilen skal selvfølgelig vekk snart :D

 

 

17820433093.jpg

17820440390.jpg

17820475064.jpg

17820481892.jpg

17820491179.jpg

17820502032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oh noen postet her, lenge siden jeg var innom nå.

 

Kanskje jeg har bizarr smak men jeg liker de baklyktene jeg har nå, hvertfall mer enn de som var på bsbildeler linken hehe.

 

Olehenri: Går ut ifra at det som står i vognkortet er riktig jeg :roll:

 

Enderøret er tatt bort og erstattet med ett Simons Enderør, har ikke noen bilder men har tenkt å stikke ut og ta noen etterpå mens sommerværet fortsatt er her. Så det kommer bilder. Byttet ut frontlyktene med noen one-piece angeleyes fra BSbildeler, men de passer litt dårlig, er store gliper mellom lykter og frontfanger. Så en fin guide på Club-Honda så fikk smelt på ett par spenningsregulatorer :D

 

Ellers kan jeg nevne at jeg har brukt forferdelig mye tid på basskasser i glassfiber.

 

finito01.JPG

 

finito03.JPG

 

Uscarvor-crap forsterkeren tok kvelden pga varme her om dagen så jeg får kjøpe meg en ny. Fikk den billig så det var ikke noe tap bare ¤%& irriterende når jeg akkurat har montert alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår