-Stian- Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er svært lite som er brukbart på bilen, men noe er det alltids å finne. Bla. -Motor -Panser -Frontfanger bakaksel og servo skal jeg ha selv. holder til en liten time fra bergen. Siter Volvo 142 71 mod Under oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ventilerte skiver på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 sliten 164 dette :( synd når dem forfaller. fin bil i bakrunnen hvertfall. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 tror ikke dæm med forgassermodellene hadde vent skiver. fælgene er en anna innpress... å ØVRE bærebru forran har andre foringer,men passer åsså 140. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Har du Bremse calipperene foran??? Er int... Kan få en kamerat fra fedje til og hente dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 tror ikke dæm med forgassermodellene hadde vent skiver. fælgene er en anna innpress... å ØVRE bærebru forran har andre foringer,men passer åsså 140. tror nok alle 164 hadde ventilerte skiver. Har hvertfall alle 164er jeg har sett. Var toppmodellen til volvo den tid så... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 kordan de er med interiør messig i den bilen der? er sikkert ikkje ventilerte skiver, har vertfall ikkje på min 70mod Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg