vwpower Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Da jeg endelig hadde funnet meg en 90 A Dynamo å sette på bilen, som jeg trodde skulle passe, oppdaget jeg at den ikke gjorde det.. Dynamoene er identiske, med tanke på innfeste og det der, MEN reimhjulet sitter ikke like langt ut på den nye som den gamle dynamoen.. Spørsmålet er da om jeg må bytte dynamoen i en med likt reimhjul, eller om jeg kan flytte over bare reimhjulet og den forlengelsen den sitter på over til den nye.? Legger ved et dårlig-kvalitet bilde, som bare er for å illustrere problemet.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har forøvrig funnet ut at dette går fint, hadde jeg bare fått av reimhjulet!! :angry Noen tips på dette når jeg ikke har tilgang på muttertrekker.? Har forsøkt med mye rart til å forsøke å holde igjen, men neida.. :angry Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 se no førr aill del ætter om d e lingsgjenga før du bryt sunt nåkka...! vesst du ikkje får d av, får du ta deinn me dæ tel nån som har muttertrekkar !?! Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Det er vanlige gjenger. Har du ikke sjans å stikke innom et bilverksted eller lignende å spørre om de kan bytte over? evt. så kan du holde igjen med en stor rørtang. det skal funke, Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 dro innom sjappa/verkstedet og ba de ordne det, men kompressoren deres hadde visst gådd til f... så det var ikke sikkert de kunne få ordna det før over helga.. hmmmmmmmmm Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 sett den i skrustikka, ivertfall det eg gjore :P Bare å finne seg en fastnøkken å dra til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg