larsverm Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 alle airbager utløses som de skal i en kollisjon, uavhengig av om du har på bilbelte eller ei eller om det sitter noen i setet.. Det fremgikk vel ikke klart av det jeg skrev, men det var ikke akkurat det jeg tenkte på. Det jeg tenkte på var om evt problemer med beltevarsleren skulle kunne forårsake noe i det elektriske slik at det kunne bli feilmelding for SRS... Ellers registrerer beltevarsleren på min bil ikke om noen sitter i setet, så vidt jeg kan forstå. Den går på (som regel) når tenningen slås på og fortsetter til beltet på førerplassen har blitt satt i lås, uavhengig av om noen sitter i setet. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund mila Skrevet Oktober 19, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2024 arkiv_nettleser.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg