Gå til innhold

min audi tt - ikke helt som alle andre?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

intrykket ditt av vacn er nok feil.. iallefall fra mitt ståsted!

 

 

er skjelden det er.. bruk dahlback osv.. trur faktisk aldri jeg har lest om at noen som sier man skal bruke han :P

 

 

går nok på de norske tuning firmaene.. og styling er det lite av.. kun diskre original styling etc :P

 

 

 

må legge til at TT'n din var fin! aldri likt TT egentlig.. men er litt sjarm over denna bilen der.. synd du må selge'n

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intrykket ditt av vacn er nok feil.. iallefall fra mitt ståsted!

er skjelden det er.. bruk dahlback osv.. trur faktisk aldri jeg har lest om at noen som sier man skal bruke han :P

går nok på de norske tuning firmaene.. og styling er det lite av.. kun diskre original styling etc :P

må legge til at TT'n din var fin! aldri likt TT egentlig.. men er litt sjarm over denna bilen der.. synd du må selge'n

 

Greit å høre jeg har feil :) Og takk for komplimanget. Når det kommer til salg av TT'n så har jeg ikke helt bestemt meg. Største grunnen til at jeg la den ut for salg er bare at jeg mangler litt interesse for bil om dagen - så MÅ på ingen måte selge den. Bare vært litt for ofte hvor jeg har følt at pengene jeg betaler på lån, leie av garasje osv for TT'n (som jeg stort sett aldrig bruker) kunne vært brukt på bedre ting. Du veit: 50" flatskjerm, fyll...Viktige ting :)

 

Men en liten faen i meg går å planlegger komplett bodykit ++ i løpet av vinteren som kommer... Får se hva som skjer. Stresser ikke akkurat med å selge den, for det er en av de peneste bilene jeg har hatt og det er ikke akkurat trist og kjedelig å ta seg en kjøretur med den nå-og-da ;-)

 

Prøvde meg på litt ny foto teknikk i natt (ny for meg ivertfall...). Bare fått redigert ett bilde så langt. Tatt utenfor møller på hvam, klokka 00:54 i natt:

 

august01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 layers i photoshop (elementer fra 3 bilder + diverse "justerings lag"). Sikkert en lettere måte og oppnå samme resultat, men nå er ikke jeg noe photoshop eller foto ekspert... Natt til mandag var en produktiv kveld (samme natt som de andre fotografiene ble tatt)

 

august05.jpg

 

Alle bildene er tatt med vanlig digitalt kompakt kamera (IKKE speilrefleks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de få TT'ene jeg faktisk liker. Også har jeg jo en stor forkjærlighet for hvit da:): Hvitt med svart er perfekt i de fleste tilfeller, og jeg tør å påstå at dette er en en av de peneste TT'ene jeg har sett noensinne. Ja, faktisk en TT jeg kunne tenkt meg.

 

I tilleg så er du utrolig flink til og ta bilder, og ikke minst redigere de i etteritid:thumb Fin tråd med mange fine bilder. Det skal du ha.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intrykket ditt av vacn er nok feil.. iallefall fra mitt ståsted!

 

går nok på de norske tuning firmaene.. og styling er det lite av.. kun diskre original styling etc :P

Igrunn enig der.

Mitt inntrykk av VACN er at skal man henge i kjernen der, så må man enten ha old school-biler, og/eller bare ha originalstyling.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier ting om din TT, men ikke alle vet hva som egentlig ligger bak arbeidet! Vil si meg enig! Ikke helt som alle andre TT'r.

 

Folk begynner alltid å prate litt om deg&ditt når du stikker deg litt ut av mengden. Det artigste jeg har "hørt" så langt var noe jeg leste på volkswagen-audi klubben sine sider hvor en hevdet å ha en kammerat som hadde snakket med meg på gatebil hvor jeg hadde stilt ut bilen. Problemet er bare at jeg har aldrig vært på gatebil i år, hverken med eller uten bilen :hello: :respect :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår