TeamHonda Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Her er min 87 jetta 1.8i, har prøvd å gi den litt old school look. kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kan ikke se noe old skool jeg, bortsett fra hvitskrift på dekkene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kan ikke se noe old skool jeg, bortsett fra hvitskrift på dekkene Nei, var ikke mye old school her, nei Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hadde vel vært litt meir old school hadd du hatt spilefelg som gikk laaangt oppi noen blodbredda skjermer,å bytta ut 90fangerene med di gamle golf/jetta fangerene,da kunne eg vært enig i at du var litt meir på vei!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Minimalt med old school her ja. Mer pakistansk look vil jeg nå heller si:op Små fangere med chromelist, 15-16" felger med mye kant, mye senk, fjerne vingen, fjerne streameren, fjerne den gullstripa på siden og du er godt på vei til old school:) Ellers så hadde det gjort mye å sote likt på alle rutene. Litt jalla med mørkere foran. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 LoL, sorry for og si det, men dette var ikke mye oldschool. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Bilen har potensiale da Litt lavere på polerte Porsche 16" hjul og rød hvite baklys Og uten vingen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe, ok da, det er vinter bilen min bare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 eneste som er old shcool på denne bilen er crome listene i vinduene.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 eneste som er old shcool på denne bilen er crome listene i vinduene.. DVS denne er ikke oldschool. ville nok ikke kalt chromelister rundtvinduene for Oldschool, da du får det på de fleste nye biler også. Oldschool er helheten, ikke bare 1 bestemt ting, mener nå jeg i alle fall. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ja, fordi den stilen er tilbake det! ja, klart det.. men eneste e kunne se som kunne minnes om gammal dags stil var det.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg