Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Jeg må legge ut prosjektet mitt jeg å da etter mye mas fra folk.. Bilen er en 1971 modell Volvo De Luxe som jeg kjøpte 3 mars 2006. Bilen var så og si original når jeg kjøpte den, bare senket maks og det sto 16" Mim Juventus felger på. Planen var egentlig å kjøre med bilen nesten slik den var, men som alle vet så blir ikke planer slik man først tror, jeg skulle kjøpe meg en bil som jeg kunne øvelse kjøre i å ha når jeg ble 18 år. Blir ikke 18 før september så det er greit å ha go tid ser man:p Slik var bilen da jeg kjøpte den: Her er det en orginal B20 som står i. Her er bagarsjerommet, ikke så strøkent akkurat:p Her er det orginale interiøret, å det vil fortsatt bli det orginale. Så nå har jeg da gjort følgende: Jeg begynte å ribbe bilen helt invendig for å pusse bort det værste av røsten. Som dere ser hadde jeg en del å pusse bort :puke Her er det en Coupe varmer som varmer opp motoren å coupen invendig som går på bensin, den er veldig sjelden, jeg har en taimer inni bilen som du kan stille den slik at den går i 24 timer, å da skal bilen svette ganske godt invendig fatality ,hehe her er hjulbrønnen i bagarsjerommet, det er mye "HEIM MEKK" som er gjort på bilen fra før, så det er en go del som må gjøres om igjen :iconsm Her er det hull igjennom etter at de som hadde den før meg har fjernet kroken, så der var det bare klistret over en metallplate me silikon for å tette hullene, der skal jeg sveise igjen hullene å spakle resten. Her må det spakling til. anger2 Å slik ble det (uten bensin tanken) :p Flere bilder kommer :respect :p grunning. Her er golvet malet med arcanol før det skall legges asfaltplater. her er asfalt platene lagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Gjort hva da? Satt på originale stålfelger? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Gjort hva da? Satt på originale stålfelger? Ja nå i denn durn jah:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 har en sånn bensin coupe varmer liggende.. av merket bacho Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Artig bil... Blir det rånebil eller original-restaurering? :) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 har en sånn bensin coupe varmer liggende.. av merket bacho Da e det sekkert likens jah, tru min å e d, har pussa ne den å lakert opp den igjænn nu, den vart litt finar ja!:p fungere din eller? min fungeritj heilt ennu, men må vel lægg opp nytt ætter æ får den igjænn fra lakering:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Artig bil... Blir det rånebil eller original-restaurering? :) Bilen bli så godt som original, men det bli fælga å sænking, bli orginalt interiør å frammi motor rommet.kjøpt mæ lersjaforrs fjæri nu, fer d sto på taunus fjeri bak å b ascona framm så han va ganske låg å ulovli å kjør:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Da e det sekkert likens jah, tru min å e d, har pussa ne den å lakert opp den igjænn nu, den vart litt finar ja!:p fungere din eller? min fungeritj heilt ennu, men må vel lægg opp nytt ætter æ får den igjænn fra lakering:thumb har du taimer inne i bilen du å eller hvordan starter du din coupe varmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Deilig Fjorten Fire du har DeLuxe! Skikkelig old school. Håper du beholder de utstående dørhåndtakene og den lange girstanga for all framtid. Forbløffende lite rust på den. Stå på:thumb Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ser meget bra ut dette,har det ordna seg med snekke? den som sto på 145'en min er "søkk vækk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Da e det sekkert likens jah, tru min å e d, har pussa ne den å lakert opp den igjænn nu, den vart litt finar ja!:p fungere din eller? min fungeritj heilt ennu, men må vel lægg opp nytt ætter æ får den igjænn fra lakering:thumb vet ikke om min fungerer.. den lå i baksetet på en delebil jeg kjøpte.. hehe Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ser jo ut som det blir bra dette. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 e bra at det e flere som holder slike volvoer vedlike:thumb ble bra det der.. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Deilig Fjorten Fire du har DeLuxe! Skikkelig old school. Håper du beholder de utstående dørhåndtakene og den lange girstanga for all framtid. Forbløffende lite rust på den. Stå på:thumb Reodor F Joda d bli da omsider=) d bli utstående dørhandtak å lang girstang jah, synes itj d e nå som e tøffar enn laaang cromma girstang: eddie hehe ja d e itj så my røst på den nei, men d va ein del i gølvet, men faktisk vældi lite jah, bra d :thumb hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ser meget bra ut dette,har det ordna seg med snekke? den som sto på 145'en min er "søkk vækk" Hehe, joda, d går bra d, bestilt mæ nye foringa på der stanga mellom snekka å styr stage vess du skjønne, d va heeilt gåent, så tru d va my av grunn t slakken! biln ska nu t unnerstells behandling t uka nu da, så e d bære å fån heim igjæn å plokk av aill crom lesta å senn den t lakering fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg