mosfet Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Må skifte høyre endeledd på '84 passat 1,6. Mekonomen og møller sier det er like endeledd på høyre og venstre side, men på bilen min er det forskjell. På venstre er det vanlig endeledd med kule og "arm" med gjenger, men på høyre side er det en fast arm (imotsetning til stag på høyre side) som har et hull i enden som endeleddet er festet i. Styringen er helt på jordet nå, så jeg trenger hjelp. Hvis noen har vært borti dette før og har en løsning, evt har et ledd liggende (gjerne brukt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrroo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg har for mange år siden bytte høyre stryestag på en 82 passat 1,6. Og så vidt jeg husker gikk det ikke ann å bytte endeleddet på den. Jeg måtte kjøpe komplett nytt styrestag fra Møller. Siter 2010 BMW 123d 2006 VW Touareg R51989 Audi 90 2,3 Quattro1971 411E Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 kan du ta et bilde? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg