-zlurv- Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jaja, vi har ikke fått gjort så mye, men vi har pusset hjulkapslene, og begynt å pusset litt. Nå er faren min i nordsjøen, så det kommer til og skje lite.. som sagt :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Da hadde det blitt litt mer framgang: Vi har begynt og sveise på festene til støtfangeren framme, og har kappet av endene på den, for og sveise nye. Som sagt så skal jo fargen på den bli svart, også har jeg muligens overtalt faren min til litt små soting på side vinduene. Bilder kommer iløpe av dagen :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Tøff bil, men e litt kjedlig med orginal felga da:) bra du har fådd et prosjekt å tukle med.. så du ikke ender opp som Ronny og gutta som henger på hjørnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hehe, det skal jo være helt blanke kapsler på da :) Skal se om jeg får tatt et bilde senere Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Update! Jeg legger alle updatsene i første post, så blir det ikke så rotete :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg