-zlurv- Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Nå har jeg og faren min gått til innkjøp av den store drømmen. En gammel mercedes. Vi hentet bilen i dag (26.06.06) og vi klør begge i fingrene etter og begynne. Dette prosjektet kommer til og ta tid, for dette er et koseprosjekt. Den er ganske falmet i den "flotte" lakken, som forøvrig er malt med kost. Da vi var og kikket på den så hadde selgeren slept den, og røska av støtfangeren framme under slepingen. Så nå må vi også sveise nye fester til den. Diverse: Før eugodkjenning så må vi gjøre følgende: bremser, lys, kanskje hull i eksosanlegget, og justere forgasseren. Planer: Få skilt på den, pusse den ned, og lakke den svart, Få frem all krommen, få et flott eksemplar av denne mercedesen :) Bilder: også til slutt: 26.07.06 Da hadde det blitt litt mer framgang: Vi har begynt og sveise på festene til støtfangeren framme, og har kappet av endene på den, for og sveise nye. 31.07.06 Støtfangeren er på, og vi har begynt og pusse den ned. Vi måtte på biltema og kjøpe nytt batteri til den, og vi har nettop slipt bremsene framme på passasjersiden, og holder på bak Bilen, som den står nå: Støtfangeren: Bremsen bak: All updates kommer i første post :afro Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Som sagt over msn. Knall bil, og kan bli veldig bra hvis det går etter planen din:thumb Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe, takk takk :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ble den alikevel ja? ;) bra prosjekt for en "kid" som deg dette ;) btw, Godta meg på msn da:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 godta? fått ny msn da? hehe, ja, det er delvis mitt, og delvis pappa sitt.. men jeg skal få gjort en hel del :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Er vell ikke mange av de på veiene? Trur denne kan bli kjempe fin, med den rette personen bak verktøyet :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 njo.. tror det ikke er den mest sjeldneste bilen.. hehe, vi er nok de rette bak verktøyet her.. broren min kan det meste, jeg elsker krom, og faren min elsker alt gammelt :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Korleis er tilstanden på bilen generelt da,mht rust,motor/drivverk osv? Full overhaling på det meste eller mest kosmetisk dere har planer om? Org farge? Lykke til forresten!!m'm m'm m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det er ikke så mye rust, det er mest overflaterusten som har angrepet, de forrige eierne har vært flinke med og ta i kanalene og hjulbuene ++. Drivverket skal være ganske velholdt, og motoren er det endel fin justeringer som skal til :) orginal farge? Godt spørsmål... tror det er rød.. :P den har vært: Rød, blå, nå er den hvit, og den skal bli svart :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Ka forgasser er det på den,noe i retning av Stromberg,SU eller noe? Polert topplokket og shining på resten av motoren så den "lyser" opp litt blir bram'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Se der ja... bra at flere unge får seg prosjekter.. sånn at vi ikke bare henger på gatehjørner å driver dank;) som di gammle sier så fint :D Nei men kan bli fett detta:D Felger å sånt? skal det bli org? eller noen 20" kromm spinnere? Lykke til, trur dette kan bli veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 nei, det blir orginale hjulkapsler! :) skulle vi hatt noe annet, så ville jeg ha mekka den om til en low rider :D hehe, henger på gatehjørnet? har ikke tid til det ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ka forgasser er det på den,noe i retning av Stromberg,SU eller noe?Polert topplokket og shining på resten av motoren så den "lyser" opp litt blir bram'm ja, jeg har nettop sjekket det: det er en stormberg forgasser :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 som sagt, så blir det ikke gjort så mye, men det er blitt skiftet en lås på døra på førersida. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Naboen min har en sånn. Som har stått ute siden gud vet hvilket årstall. Den har vært blå, men er for tiden flekkete grå og brun inkl. litt mosetrim på taket og setene. Er morsomt å se slike prosjekter, så stå på! Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg