Cooolman Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg har nå kjøpt meg effektpotte (den bakerste) isteden for kjedelig orginal lyddemper. Ettersom min orginale Jeg fikk beskjed om at dette skulle passe. Men når jeg i dag skulle montere så merka jeg fort at midtre lyddemper var utvendig 50mm men effektlyddemperen var på 63mm. Er det noen som har vært borti det samme eler veit om det går ann å få tak i en slags adapter eller foring sånn at jeg får det på? tusen takk for alle svar! :) Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Du får kjøpt overgang på BilXtra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Du får kjøpt overgang på BilXtra. Eller Biltema :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg