powerforce Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Heisan! Til alle dere som har senket grombilene deres: Har dere vist den hos biltilsynet? Isåfall hva sier dem, hvor mye koster det osv? Jeg drar i militæret snart og skal derfor selge bilen. Har hatt senkefjærer og felger i 2-3 år (med tuv-godkjenning), men aldri fått dette godkjent hos biltilsynet. Vil det være en stor fordel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er nødvendig ved EU-godkjenning. Hvis fjærene er montert som de skal, og en har tûv papir på disse, så får du senkesettet inn i vognkortet, så sant det ikke er mangler før de godkjennes. Mangelen kan være att en lasteavhengig ventil ikke er riktig justert etter senkingen. Da må dette gjøres, og ett godkjent verksted gir biltilsynet beskjed om att mangelen er rettet opp. Da får du tillsendt ett nytt vognkort. happyhappy Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Koster ca 550.- det er med ett nytt vognkort... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 vær obs på at det må stå tillatt max dim på felger/dekk i tuv papirene til senkesatsen, om du skal kjøre med andre dimensjoner enn orginalt... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hvordan er det å få høydejusterbart senkesett til primera? Og å få det godkjennt i det hele?:S tenkte på noe àla Hi-jackers (monroe leveling system) kankje om de leverer "Monroe Level-Light® and Ride-Leveler® The Monroe leveling products are specially designed for vehicles that carry heavy loads or tow trailers and caravans. They allow constant vehicle ride height and consequently no suspension bottoming, better handling, stability and control of the loaded vehicle and reduced driver’s fatigue. The Monroe Ride-Levelers are similar to conventional shock absorbers, but equipped with an auxiliary pneumatic spring to ensure a perfect adjustable leveling of the loaded vehicle. The Monro Level-Light shock absorbers are equipped with a progressive polyurethane spring, mounted on the piston rod, to avoid sagging of the car under load." Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.