fashion Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Funnet ut noe mer? :P træging! Vurderer å kjøpe singelframe front + hellakkering nå. ELLER... selge bilen... Vurderer single frame selv. Tenker du på hellakkering til en annen farge? eller samme farge? TT vinge til salgs her Fet Audi TT Vinge - bagasje spoiler styling| FINN torget Siter ---------------------------------- Sort Audi TT med sort helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Vurderer single frame selv. Tenker du på hellakkering til en annen farge? eller samme farge? TT vinge til salgs her Fet Audi TT Vinge - bagasje spoiler styling| FINN torget Om jeg skal hellakere blir den fortsatt sort. Men med noe "skjær" i lakken så den blir litt mer spesiell. Hvor finner jeg billig singleframe front med bra kvalitet tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fashion Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Om jeg skal hellakere blir den fortsatt sort. Men med noe "skjær" i lakken så den blir litt mer spesiell. Hvor finner jeg billig singleframe front med bra kvalitet tro? holder på å lage en oversikt over forskjellige typer single frame og griller til TT på http://www.tt-forum.no/ Siter ---------------------------------- Sort Audi TT med sort helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 http://www.tt-forum.no ja en utrlig bra side, sjekka den, takk for tipset, ler:) snakkes der da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bilen vurderes solgt nå! Om du er intr i TT så send meg en PM for mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fashion Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bilen vurderes solgt nå! Om du er intr i TT så send meg en PM for mer info. hvilken bil har du tenkt til å gå til? Siter ---------------------------------- Sort Audi TT med sort helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hvilken bil har du tenkt til å gå til? Annen Audi (selvsagt) Derfor vurderer jeg å selge nå. Ikke noe hast med salg men legger den ut for å sjekke interessen. Får jeg solgt den så får jeg solgt den. Hvis ikke så er det ikke krise. :) Blir neppe en like morsom bil som dette noen gang igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Så bildene av denne på VACN forumet... Ser ut som en meget fin bil. Felgene passer også bilen veldig bra:) A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Denne er nå tilsalgs! FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg