martinh Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 har netopp satt i en B21et (k-jet) men den starter ikke, får ikke bensin. er bensin trykk fram til mengde fordeleren, men kommer ikke bensin trykk ut av mengde fordeleren, til dysene. Den går på tomgang vis jeg kobler kald start dysa rett på batteri. Trenger også hjelp til hvor vakum slangene på styretrykks ventilen som sitter under innsuget skal. Er to uttak på styretrykks ventilen. noen som har bildet av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei, du kan ringe meg på tlf 40065549, ang problemet ditt. har endel kunnskap ang det sprutet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Er bensintrykket høyt nok da? må vel være 3,5 bar for at dysene i heletatt skal åpne, systemtrykket skal vel være ca 5.5 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hvis den starter hvis du gir kaldstart dysa strøm direkte fra batteriet før/når du prøver å starte den så er det nok noe galt eller ikke/feil tilkoblet følere eller kontakter. motoren starter på kaldstartdysa siden det ikke er fart nok i motoren til å suge opp spjeldet i bensin mengdefordeleren under start. Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 de vakuumslangene skal ingen steder... sto en slange som gikk tilbake til seg selv på min :) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 K-Jeten går uten noe som helst elektrisk tilkoblet.. bare den får nok bensintrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg