skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har en iMac her som jeg gjerne vil bytte med noen mot en bil, grunnet at jeg trenger bil til jobben, og har ikke bruk for bærbar'en... Er ute etter en bil som er EU-ok, Årsavgift betalt, som har en verdi på ca 10k... Vil gjerne at de som måtte ha interesse for dette om å legge inn bilde, og info om bilen... Specs om iMac'en: Det er en standard PowerBook G4 med oppgradert harddisk og minne... Den er liten og lett, veier ca 2 kg, og har en batterikapasitet på 4 timer ca... Får med batterilader, og kan evt ordne med windowscd for den som er interessert... Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Litt mer info om p-p-p-powerbooken? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Litt mer info om p-p-p-powerbooken? Skal vi se her :P Skal bla opp noen info jeg :P Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Interessert i laptopen kanskje, men har ingen bil i den prisklassen:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Interessert i laptopen kanskje, men har ingen bil i den prisklassen:p Hva slags bil har du evt da? Må bare ha bil jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har Lancer, ikke til salgs desverre.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 PowerBook G4 12" 900Mhz (kraftigere pga lav bushastighet elns) 640 MB Minne CD-brenner+DVD-spiller Trådløst nettverk, bluetooth, Modem 2x USB Vil ha igjen 10k for den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har Lancer, ikke til salgs desverre.. Sånn jeg skjønte det så har du Evo? Så da skjønner jeg at det ikke var i den prisklassen :P Trodde du mente andre veien jeg i prisklassen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Aah, det var en sånn liten 12" du hadde ja.. Da er det nok ikke så interessant, men lykke til, sikkert mange som vil bytte bil mot pc nå snart som skolene begynner igjen:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Aah, det var en sånn liten 12" du hadde ja.. Da er det nok ikke så interessant, men lykke til, sikkert mange som vil bytte bil mot pc nå snart som skolene begynner igjen:) Har evt en til også... En HP med 15,4" wisescreenskjerm, 80 GB HDD, CD/DVD brenner, AMD 64 3200+ Den går for 12k... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har en 84 mod. toyota corolla sedan du kan få for 5000kr. Alt på stell og eu godkjent til april neste år. litt småplukk som er gale med bilen og den er rullemalt sort matt. men grei bil å kjøre frem og tilbake til jobb med. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har en 84 mod. toyota corolla sedan du kan få for 5000kr.Alt på stell og eu godkjent til april neste år. litt småplukk som er gale med bilen og den er rullemalt sort matt. men grei bil å kjøre frem og tilbake til jobb med. Vet ikke om det faller under kategorien "jeg har ikke penger, og skal bytte en laptop mot bil" jeg? Har anskaffet en Volvo 360 i dag jeg, så nå blir det vel å få litt stas på den framover nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 som sagt du skulle kjøpt toyotaen min i fjor så hadde du hatt bil enda ;) jeg klarte jo aldri og drepe den så :p Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 PowerBook G4 12" 900Mhz (kraftigere pga lav bushastighet elns) 640 MB Minne CD-brenner+DVD-spiller Trådløst nettverk, bluetooth, Modem 2x USB Vil ha igjen 10k for den... Beklager og skuffe deg, men etter at de nye MacBook med intel prosessor kom på markedet har du nok minimal sjanse til å få hentet så mye penger tilbake. Du får en helt speller ny 13" widescreen MacBook med Intel DuoCore prosessor på dobbel hastighet av den du har, med innebygd kamera og FrontRow-fjernkontroll for mindre enn 10 000kr. Din maskin er desverre ikke verdt stort mer enn 4-5000kr da den er utdatert på alle områder. Både prosessorhastighet, prosessortype, design, størrelse og ekstra funksjoner muligheter.. Ha en ellers flott uke! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Ikke snakk så fort her du ! Mac holder seg godt i pris i forhold til pc! Å få nærmere 10k for en slik en er slett ikke umulig ! Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg