XenonHID Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 di har vist blitt enige. han med gt four brakk håndleddet. snakket med han isted. Brakk han det under forhandlingene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Beklager at jeg skrev LOL. Men når enkelte skal "drifte" så utrolig mye og virkelig får pumpet opp adrenalinet. Så skjer slikt som dette. Er ikke lett å være bilen som kommer ut på langstrekka og plutselig får en bil forran seg. Er fort gjort å snurre sier ikke noe på det, men med enkle ting så kunne vel dette vært ungått? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 må faktisk le litt selv med den der. hehe.. nei brakk det når dem kræsja. Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompletthjul Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ingen som har film? Siter http://www.kompletthjul.no Skaffer alt fra Rays Engineering, D2, Project Mu, Sard, Ings, Pivot og ARC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Her er noen bilder som jeg tok: Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Et par til Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg fikk ikke med meg detaljene, da jeg desverre fulgte med på de som kom fra rettstrekka før depoet, men jeg har blitt fortalt at den første bilen (en Soarer) snurra, og GT4'en lå for nærme/kjørte igjennom røyken og traff soareren. Det er sikkert MANGE andre som har mye bedre oversikt over hva som faktisk skjedde, though, så ta dette med en stor klype salt. Riktig, det var iallefall det jeg så i mine øyne :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hvem er det som har den svarte 14a? å hvordan motor sitter det i den røde volvoen i år? hørte noe at han skulle ha inn en t5 motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hvem er det som har den svarte 14a?å hvordan motor sitter det i den røde volvoen i år? hørte noe at han skulle ha inn en t5 motor :) Daniel som hadde den blå S13 ifjor... Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Huff ja... da var 25% av Norges beholdning av Soarer 2,5 TT borte da.. ( en nede, 3 igjen ) Noen som har hørt noe om hva som skal skje med den smelte Soareren??? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Beklager at jeg skrev LOL. Men når enkelte skal "drifte" så utrolig mye og virkelig får pumpet opp adrenalinet. Så skjer slikt som dette. Er ikke lett å være bilen som kommer ut på langstrekka og plutselig får en bil forran seg. Er fort gjort å snurre sier ikke noe på det, men med enkle ting så kunne vel dette vært ungått? Merkelig så driftingfiendtlig du har blitt om dagen da.. Kjørt for mye VAG du nå :) Synd med begge førerne / bilene. Uhell som det skjer enten man drifter, understyrer eller har fyrkrafs. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Merkelig så driftingfiendtlig du har blitt om dagen da.. Kjørt for mye VAG du nå :) Synd med begge førerne / bilene. Uhell som det skjer enten man drifter, understyrer eller har fyrkrafs. Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått. Men for all del "drift on" Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått. Men for all del "drift on" Uten å gå i for mange detaljer anng. krasjet på bauda (rett og slett fordi jeg ikke vet detaljene), så er det ofte folk kjører for nærme bakenden til de som drifter også, så de får store problem med å unngå å krasje når vedkommende foran plutselig mister kontroll. Uansett så har dette lite å gjøre i en bildetråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er ikke i mot drifting, men er så utrolig mange som kaller seg det uten å virkelig drifte. Ordet drifting er oppbrukt, så klart så skjer uhell, men kan garantere at hadde man tatt litt mere hensyn til kjøreferdigheter så kunne enkle ting vært unngått. Men for all del "drift on" Jepp det har du sant i, teiteste jeg leser / hører er "jeg drifta i rundkjøringa" hmmm eller enda bedre "jeg drifta UT av rundkjøringa" men hmm tilbake til bildene kanskje :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg