Tazzen Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 heisann! jeg fatter å begriper meg ikke på dissa lyktene jeg har:P å stille de er jo umulig, de lyster åsså meget rart, helt siden jeg fikk de.. ekke no slik vanlig lysvinkel, men 2 V'r.. å ska jeg stille de opp eller ned vrir jeg på alle slike hjul å skru på men ingenting skjer.. hehe hva skjeeer?! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du har jo et hjul å justere med, som jeg kan se? Er det FK-lykter eller? :wonder Jeg justerte ikke noe på mine, og på EU-kontrollen sa de ingenting og jeg vet at de sjekket det der :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du må skru myyyye, hehe Sett bilen mot en vegg, også justerer du :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 skrudd på de hjula te de ikke går skrus på mer, ikke no skjer.. den ene lykta peker høyt vanlig, den andre er lav å er ett kryss på veggen!:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du har to hjul right, prøvd begge? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Best å ikke justere på de, de er jo rett fra fabrikk vil jeg tro :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 har skrudd på begge ja... jaja for teste mer, ta de ut å se.. men de 2 v'ene blirre ikke så godt lys av i mørket:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Man trenger jo ikke annet enn park og tåke nå da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Best å ikke justere på de, de er jo rett fra fabrikk vil jeg tro :iconsm uh? om dem bare lyser oppover, så må da man justere Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 syns det er finere med innerste ringen lyser (nærlys) + spredere syns det er litt brukt med bare ringene (park) :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 syns det er finere med innerste ringen lyser (nærlys) + sprederesyns det er litt brukt med bare ringene (park) :P Men nå er jo nærlys+spredere 4000 i bot da... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Men nå er jo nærlys+spredere 4000 i bot da... Nettopp, men man er jo ikke nødt til å ha på tåke-lyktene da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Best å ikke justere på de, de er jo rett fra fabrikk vil jeg tro :iconsm Velvel, om rett opp til venstre (og da mener jeg rett opp) er slik dem mener jeg bør ha lyktene mine, så vil jeg påstå at dem ikke har spesielt mye peiling på lys. :) Er ikke feil lysbruk 2000 kroner i bot..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Velvel, om rett opp til venstre (og da mener jeg rett opp) er slik dem mener jeg bør ha lyktene mine, så vil jeg påstå at dem ikke har spesielt mye peiling på lys. :) Sikkert en fjortis på NBS som har drivi å kødda med dine da vettu, best å ta dem rett fra tyskerland :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hehe, sant nok.. :P Var Autospar faktisk, men da er det vel enda mer sannsynlig at noen har lekt med dem.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg