rayarn Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Heisann Er på utkikk etter nye dempere, og det hadde i den anledning vært kjekt med input fra de med Civic Coupe - som har senket bil og har andre dempere på enn originale. Nå vil jeg ikke høre "det er ingenting som nytter annet enn Koni". Vil høre av erfaring hva som funker best på Civic Coupe 92-95. Håper på raskt svar, gjerne med tips om tilbud og hvor det selges :) Stikkord : Mest mulig for pengene. Betaler for kvaliteten, ikke merket. Mh RP Siter Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC Email: raymond@digitaltragedy.net http://www.digitaltragedy.net *The beauty of a solution lies in its simplicity* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hadde Koni på min coupe, og de fungerte da hvertfall veldig bra, hadde H&R fjærer og poly foringer i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Amerikanerne liker gule Konidempere på det meste, inkl. Civic. Eller KYB AGX eller Tokico Illumina for de som ikke har så mye penger og kan leve med en "halvgod" løsning og eventuelt hopping og spretting hvis man har stive fjærer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Gule koni med senke fjærer fungere veldig bra på civic en, bare stille ned trykket på demperne så slipper du og hoppe og sprette rund om kring! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg har de omdiskuterte Omni Power justerbare på Civicen min. Jeg er kjempefornøyd med de iallfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg