fred_stian Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Sleng ut bildene dere tok på meetet her! Jeg kommer med masse bilder så fort de har vært gjennom photoshop en tur! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Her kommer mine! :) Ble visst en god del... Og Chris knipser..... GLISET!! 1'er 1'ern igjen! Oppstillings bilder... Ass picture... :P Den nye Kurt Nilsen? Ser klin lik ut jo! :D (no offence...) Enda et glis jo! :) Full size bilder kan sendes! :) Legg meg til på msn: fred_stian@hotmail.com så kan jeg sende! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hehe, dritbra bilder! Mine kommer snart.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Mine bidrag.. MANGE !!!! BASTARD! Imponert over yosh sin festeanordning til basskassa.. Hehe.. Yosh titter frem.. Støtter fred_stian sin kommentar, DU LIGNER PÅ KURT!!! yosh viser seg fra sin beste side! Det var det.. Hyggelig å møt folk.. Koselig og lite treff.. :D :thanks Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 MYE bra bilder her gutter... absolutt konge :) Takker for praten og oppmøtet! Ble da gode pølser også? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den nye Kurt Nilsen? Ser klin lik ut jo! (no offence...) [/Quote] Det ER jo Kurt... han var jo innom med Touaregen sin :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 MYE bra bilder her gutter... absolutt konge :) Takker for praten og oppmøtet! Ble da gode pølser også? Pølsene var jøvli gode :D Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Pølsene var jøvli gode :D Hehe.. Du mener vel at "KURT" sine pølser var jøvli goe??? hehe Takk for et trivelig lite treff folkens... selv om jeg hadde håpet på noen fler oppmøtte, men det får vi til en annen gang... Masse gode bilder gutta, slikt liker vi! Hmmmm... Kurt ja... :thanks :deng hehe Tok ikke like mange bilder jeg da.. men noen få ble det da.. here they come: Felles shoot ( eller hva var det du kalte det Marius??): Gliset til ArraKiss. Noen små modifikasjoner, så blir dette kjempebra ass... Owe`s glis.. Og til slutt: Ikke bare jeg som kan det å vise frem sine gode sider! : Kjekkeste Distriktsbefrukteren på Jessheim! :assman Hehe! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du da, din lille komiker.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg traff Kurt Nilsen på Shell i Aksdal i 5 tiden i dag. Satte seg inn i baksetet på en gammel Opel.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Så morsomt ut dette.. :) Litt dårlig oppslutning av 3ere, men.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vi hadde det knall vi... med vestkantspølser servert i vestkantslumper i beste vestkant stil :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg traff Kurt Nilsen på Shell i Aksdal i 5 tiden i dag. Satte seg inn i baksetet på en gammel Opel.... Flott! det er da herved bekreftet at JEG ikke er Kurt Nilsen! for jeg har vært hjemme i hele dag! Og i Aksdal med noen Opel har jeg aldri vært! hehe... Westside! Vestkantlefser er RESPEKT Marius! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Snakker vi "Respekt for Grandio.... øh Pølser" :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vestkantlefsene røyk jo med en gang da.. Sikkert fordi vi ikke har penger nok, så de klarte ikke å holde seg sammen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg