m_flip Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 er det noen som veit hvor jeg kan dra strømkabelen fra batteriet mitt og til forsterkeren? tenker mest på hvordan jeg skal få den fra motorrommet og inn i coupéen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 er vell forskjellig fra bil til bil, men oftest sitter det en gummi "gum" på fører eller passasjersida som du kan dra kabler gjennom, og da tipper jeg denne funker fint til formålet. Finn en verkstedmanual til bilen din, så finner du denne nok. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m_flip Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 ja, fant dem og tenkte på det, men de er så sinnsykt trange...vanskelig å få pressa inn no flere kabler der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 øverst på venstre siden i motorrommet går kablene inn til bilen. her er det skrudd fast en gummi-pakning. hvis du skrur løs denne pakningen først, og kapper den opp litt, så er det plass til å dra veldig tykke kabler inn der. 2x 50mm2 er ikke noe problem. når du har skrudd av pakningen er det lettere enn om den sitter fast, for da ser du rett inn i kupeen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m_flip Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 venstre side når jeg står forran og kikker ned eller når jeg sittr bak rattet? hehe. kan du forklare litt nærmere hvor den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe, når du står forran bilen er det øverst på venstre siden. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg