Schlasken Skrevet Juni 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2002 har planer om et corsa a prosjekt selv og lurer derfor på om det finnes noen skikkelig gjennomførte corsar i norge..mine egne planer er og sette inn en motor fra kadett gsi 2.0l 16v (c20xe) og oppgradere bremser og understell.. og hvis jeg får råd kansje litt kosmetiske endringer også. det burde sparke realt fra det ;) bilen under må jeg si er en av de feteste corsa/nova jeg har sett (for de uinvidde er vauxhal nova det samme som opel corsa a) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2002 Går en skikkelig "feika" corsa her i oslo... Står Opel Porsa bak på den, han har gullfelger, skjørt, fake Porsche/Opel-logo osv... Men den er bare Harry da! Sikkert en 1,0 under panseret eller.no :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 er du medlem av OMC eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 nei er ikke medlem av OMC. tenkte jeg skulle bli det når jeg fikk ordna meg en fet corsa.. hvem er det som eier den corsan på bilde a? vet du hva som er gjort meg den? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 www.opelmotorsport.com Gå inn der og trykk på klubbgalleri (står øverst på skjermen), så på Corsa/Tigra (står til venstre). Så ser du bilen, bare trykk på den så kommer det litt info. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 tøff denne............. :D hmmm...... virka jo ikke.... hvordan får jeg til at selve bildet vises, ikke linken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ville bare si at den oransje corsa'en som det var bilde av der kjørte en god stund i Haugesund.. Mesteparten av styling på den kommer fra Capri Zone Tuning i Sandnes. Ellers, går en rimelig stilig Corsa i Haugesund nå, skal prøve å skaffe noen bilder av den snarest;) Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Stain tøff denne............. :D hmmm...... virka jo ikke.... hvordan får jeg til at selve bildet vises, ikke linken? Lagre bildet på egen pc, og legge til bilde nederst på "post" siden (attach file)er jo en mulighet.. Går visst ann å legge til bildet direkte å, men det har jeg ikke satt meg inni! ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Denne ???:D er ikke så fin lenger... :mad: Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 En venn av meg bygde vill banebil.. Corsa 1.3 som fikk bur, 2.0 omegamotor som ble trimmet noe så j**** (150hk ++), folk sa at han kunne bare drite i å få start på det en gang, men det gjorde han, å fy f så det går! Stilig er den ikke, men med hjemmemekket diffSPERR og såpass med motor, på 700kg med bil, så går det fort som faen så lenge du klarer å holde den på banen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 er jo når du bygger det er best å vera med, får utnytta rabattavtalene da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossi Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Den orange Corsaen er det C20LET motor i nå....... :) :) :) :) ett par småting igjen nå så funker det som faen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Mossi Den orange Corsaen er det C20LET motor i nå....... :) :) :) :) ett par småting igjen nå så funker det som faen :) ja var tidligere i vinter å så på den Corsaen med LET..sier bare en ting jeg..TRANGT med LET i Corsa!! Er du med å bygger den corsaen mossi? Eller er det bare john magne som driver med den? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossi Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Der kun john magne som mekker på den. Trangt er det ja.. han måtte flytte motoren både opp og fram....!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg