simtra Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Holder på å prøver å skifte den store foringen i bakstillingen\akslingen. Den sitter som f... og jeg kan ikke kjøre bilen før den er skiftet. (min feil siden jeg har slått på den med hammer:crazysant) Kom med alle tips for å få den gammle ut!!! Har vært desperat en god stud uten å lykkesanger2 Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bruk gassbrenner og smelt den ut. eller sorr den i stykker eller ta ein liten skjærfil fjennom hullet og sag den i to biter og slå den ut. bruk masse rustløsner Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ok. Skal gå på med dødsforakt og knuse hele driten om det er det som skal til for å fjerne den:rockets takker og bokker for tipset:) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Gled deg til du skal sette i de nye :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Gled deg til du skal sette i de nye :D Nei Nei Er det like jæ... som å få dem ut? :puke Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Nei Nei Er det like jæ... som å få dem ut? :puke Sikkert enda verre Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ikkje viss man har røde/gule poly foringer.. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har kjøpt røde poly foringer til hele bilen, var de greie og montere sa du??? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har kjøpt røde poly foringer til hele bilen, var de greie og montere sa du??? disse er vel ganske harde, så de er nok ikke så lett å få på plass! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Vi får se, den tid den sorg! :D Digg og kjøre med da! :D gleder meg i allefall! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 faktisk veldig lett å montere. bak så reingjer du hullet, smøre på 5-56 eller zalo eller silikonspray og slår dei på plass med gummiklubbe. når du skal montere den store framme i bærearmen så sett foring og bærearm i klem i ein skrustikke og smør godt og skru til og POPP så er den på plass. så lenge det er reint der foringane skal stå så går det fint. bruker eit par min på kvar bærearm Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg