Bjune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 http://videos.streetfire.net/video/52CA5104-7001-4AD8-BAD3-B5F911673122.htm mulig repost, men ikke sett den før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det der var ganske sykt ja.. Må da ha et utrolig dårlig bakdekk, eller er det bare asfalten som er veldig varm? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 sikkert en god kombinasjon. må jo bare ha slitt bakdekk med den kjøringa :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Sykt var det å se på, men rett og slett idioti også. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 så nesten ut til å være i italia det der.. der kjører de på den måten.. hehe :) ikke fult så aggresivt men, snirkler mellom biler,scootre,busser,mc`er og fotgjengere! og alt dette i relativ bra fart! hehe (dette gjelder uansett om det er bil,scooter,buss elelr bil..samma kjøringen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ooaooaoa! SMÅ marginer!!!! fytti helvete, det gjorde nesten vondt å se filmen :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 :deng :deng :deng For en DUST!!!! Hva om en fotgjenger hadde kommet ut mellom noen av de parkerte bilene? Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Haha... Han der skulle vi ha meldt på Våler-sladden... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ingen som så at han kjørte forbi en politi motorsykkel? syk kjøring iaf.. Da jeg var i tyrkia sist sommer, leide jeg en 250 cc r-sykkel. Den spant på bakdekka bare jeg gassa såvidt i fart. Og dekka var det veldig mye mønster igjen i. Så er nok kanskje noe med varmen i asfalten, som gjør at dekket spinner så lett, slik som her i denne filmen, Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 syking, var noen jævlig små marginer der, han slapp som faen på ræve hele tiden, under oppbremsing og eller tar jeg feil Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 syns det ser ut som veien er våt jeg men? Er ikke akkurat vanlig at en sykkel slepper så lett som det der vel? Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvis det er varm asfalt så er det utrolig hvor lett den slipper hvis du vil den skal gjøre det. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg