zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Golf 2 deler - GTi Baklukespoiler 250kr - Grillist enkle lykter 250kr - Vakuumpumpe sentrallås 300kr - Sort teppesett 400kr - Komplett takluke 500kr - GTi 16v interiør, førerstol må fikses litt, 1000kr - Rally bakfanger hellakkert, mangler luka til slepekrok 1000kr - 90 Dører (3-dørs) med audihandtak og sveiset nøkkelhull, ribbet,SOLGT Alle biler - Defa patriot alarm, med ledningsnett, sirene og fjernkontroll 800kr - Dump ventil, ukjent merke 400kr Har massevis av andre deler, så bare ta kontakt hvis du mangler noe.. Send pm eller mail til zombiedick@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 - 90 Dører (3-dørs) med audihandtak og sveiset nøkkelhull, ribbet, 500kr har du noen bilder av dørene? er allarmen i god stand og slikt? Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Golf 2 deler - GTi Baklukespoiler 250kr - Grillist enkle lykter 250kr - Vakuumpumpe sentrallås 300kr - Sort teppesett 400kr - Komplett takluke 500kr - GTi 16v interiør, førerstol må fikses litt, 1000kr - Rally bakfanger hellakkert, mangler luka til slepekrok 1000kr - 90 Dører (3-dørs) med audihandtak og sveiset nøkkelhull, ribbet, 500kr Alle biler - Defa patriot alarm, med ledningsnett, sirene og fjernkontroll 800kr - Dump ventil, ukjent merke 400kr Har massevis av andre deler, så bare ta kontakt hvis du mangler noe.. Send pm eller mail til zombiedick@hotmail.com er grill lista hel å uten noen sprekker?? har du bilde av den? hvilken serie er alarmen fra? bilde? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Kan knipse bilder seinere idag. Alarmen heter 821x tror jeg, og fungerte sist den var montert. Tror den er rimelig komplett. Har kappet noen ledninger, så de må sannsynligvis skjøtes bare. Grillista er hel mener jeg, skal sjekke det og ta bilde senere. Dørene er bra med svært lite rust. Handtakene er ikke så veldig bra montert, men du skal gå veldig nært for å se det. Tar bilde av de senere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hvor mye skal du eventuelt ha for alarm og grill list da? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 1000,- pluss frakt, Kan forresten sende med en sentrallås også hvis du vil ha. Et sånt sett som er kjøpt på Torshov eller noe. Har ligget litt fuktig i vinter, men det kan hende det funker fordet. Får det med gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 1000,- pluss frakt, Kan forresten sende med en sentrallås også hvis du vil ha. Et sånt sett som er kjøpt på Torshov eller noe. Har ligget litt fuktig i vinter, men det kan hende det funker fordet. Får det med gratis. ok. men får eg eventuelt bestemmer meg så venter eg til etter eg har sett bildene å sånt :) alarmen var komplett med alt ikke sant? alle sensorer, ledninger, sirene, de trykke knappene for å aktivere å deaktivere alarmen osv. ? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, en fjernkontroll, blinkelampe og en sensor sak som sto på dashbordet, sirene og de koblingene som skal inn i selve alarmboksen. Mange av de ledningene kappet jeg fordi det ikke var så lett å spore opp hver eneste ledning, så de må selvsagt forlenges da. Har ikke koblingsskjema heller, og normalt er det to fjernkontroller. Ingen innvendige knapper heller, vet ikke om det skal være noe sånt. Knipser bilder senere idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 er det bare en innvendig sensor som følger med? det pleier jo å være både til panser og bakluke også. grill lista så bra ut den, ingen sprekker eller noe? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Grillista var helt ok den. Har ikke funnet noen andre sensorer nei, og vet heller ikke hvordan de ser ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Dørene er nå solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg