ManiaCoupe Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Sliter med å få tak i felger over 18" med 4X108 boltsirkel. Er det noen som har en elegant løsning på ombygging til litt mere kurant boltsirkel eks. Audi Bmw ol. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Finnes spacere som ordner det, men de bygger jo litt utover.. Liit usikker på hvem som har men jeg har sett det! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hvordan skal du unngå at ihvertfall en av boltene koliderer? Har lekt meg litt i Autocad og måtte da opp på Porsche boltsirkel= 5X130 for at ikke noen av hullene gikk i hverandre. :( Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Hvordan skal du unngå at ihvertfall en av boltene koliderer? Har lekt meg litt i Autocad og måtte da opp på Porsche boltsirkel= 5X130 for at ikke noen av hullene gikk i hverandre. :( Bla. pIMp her på forumet har fått laget spacere til bilen. Tror de bygger 20 mm, og da fester man spaceren på bilen først i originalboltene og så felgen utenpå det igjen.. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 jeg fikk laget spacere til min. Trikset er og bruke 1 felles hull.. jeg bygde om fra 4*114.3 til 5*ett elller annet(samme som accord 5 bolt). Kosta meg 2k. Er jo ikke sikkert det går og bygge om til alt da. Det vet jeg ikke noe om :) :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Bestill fra autospar,mener de har spacere som bygger ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Kjøp H&R spacers. De er tuv godkjente. Og h&r er kvalitet. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg