Gå til innhold

Artikler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette slo meg nå nettopp når jeg skrev en artikkel.

 

Hvorfor har dere ikke artikler under media? :)

 

Bare lufter forslaget

 

Kan da gå som følgende. Er det godt nokk skrevet i mediaforum og i serriøs sammenheng og om temaet bil + egenprodusert så kan det gå som artikkel vis trådstarter sender en melding til de som modererer siden (Dr_S, Haakon, Marius, Azzido, Xcell, Skody m.fl)

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags artikler mener du? Isåfall skal dette ligge under Annet bilrelatert :)

 

Okay. F.eks hva som skjer innen motorsport og bilmiljøet, Ting som har skjedd som happenings, skrive grunndig om f.eks nye biler i detalj, Tillegsutstyr til bil åssen det virker og brukermåte. Å det må være egenprodusert av form av tekst

 

Dette kan virke som informasjon så folk får vite mer om emnet

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres ut som bra ting å ha med på forumt.

 

Synes det burde ligge under media og ha en artikkeler der.

 

Siden det blir skrevet mer og mer om bil i media så kan man jo samle den biten der ;)

 

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skal du skrive grundig om nye biler i detalj hvis artiklene skal være egenprodusert?

 

F.eks prøvekjøre en splitter ny bil hos forhandler å få retten av bilforumet å skrive om bilen + forhandleren iform av søknad til http://www.bilforumet.net om hva man skal skrive om hva det skal handle om/eller at det er såpass bra skrevet at offentligheten vil se mer av det. Bilder er en selvfølge. Gjerne eget det å vis det går ann å oppdrifte

 

Artikler vekker alltid interesse :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks prøvekjøre en splitter ny bil hos forhandler å få retten til bilforumet å skrive om bilen + forhandleren iform av søknad til http://www.bilforumet.net om hva man skal skrive om hva det skal handle om/eller at det er såpass bra skrevet at offentligheten vil se mer av det. Bilder er en selvfølge. Gjerne eget det å vis det går ann å oppdrifte

 

Artikler vekker alltid interesse :)

 

Heh, dette skjønte jeg ikke hva du mente med.. :wonder

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, dette skjønte jeg ikke hva du mente med.. :wonder

 

Skrive om et nytt produkt som anbefales, bruksområde eller noe som virker spennende til folket her inne som kan vekke mer interesse for akkurat den tingen. Kort forklart

 

Grunnen til det, er at man ikke ser hovedsiden lenger. Bare forumbiten. Før hadde vi jo skriverier som artikler på hovedsiden.

 

Dette er en bit jeg savner på http://www.Bilforumet.Net :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ikke se bort ifra at dette vil dukke opp når vi får ny side om ikke lenge. Men jeg ville foretrukket at slike artikler ble skrevet av folk som har kjørt endel ulike biltyper og som kanskje er biljournalist/skribent. Du må iaf få deg lappen først ;)

 

Lufter bare forslaget ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår