lunebo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hvor er det best/enklest og sette den giveren som skal i motorrommet? bilder og slikt hadde vært konge en slik en Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Lurer eg og på. Har lik som på bildet der. E vel med npt gjenger. Eg prøvde med en T der hvor den org står i toppen men der var det andre type gjenger. (ikke konte gjenger) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 er ikke helt sikker på det med gjengene jeg men Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Sett den i et t stykkle i filter braketten, hvis du henter ut trykket i toppen vill du få trykket etter trykk regulatoren og det trykket som gladeren får inn... Kan vise deg på bilen hvis du vill lunebo... er jo omtrent "naboer" hehe :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 ta bilder da, trenger å vite selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hadde vært fint om du kunne ha pekt litt for meg hehe Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ka gjenger er det på oljefilter braketten, noen som vet? Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 husker ikke gjenger... Kan peke litt for deg i helga lunebo, skal på bane og teste bilen i morgen (Fredag) så etter det en dag ordner det seg vet du... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 her har jeg montert min, var med en slik brakett med oljetrykksmåleren min: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ikke den mest egnede plassen men det har jeg sakt før... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ikke den mest egnede plassen men det har jeg sakt før... vel, fungerer da helt fint på min.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 fungerer helt fint, ikke noe og si på det men du får olje trykket som blir levert ut til turbo/kompressor ikke til nedre del av motor... smak og behag dette! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 fungerer helt fint, ikke noe og si på det men du får olje trykket som blir levert ut til turbo/kompressor ikke til nedre del av motor... smak og behag dette! det er vel trykket i toppen i motoren som er viktigs å vite , har du ikke trykk i toppen så har du vel heller ikke trykk i bunn! og du kan vel også ha trykk i bunn men ingenting i toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har man trykk i bunn men ikke i toppen har man for lite olje eller tette olje kanaler, det jeg vill vite er om olje pumpen mater det den skal, ikke om olje trykket er riktig regulert i toppen... Har man ikke olje trykk i toppen hører man jo heftig tikking med hydrauliske løftere så er jo et godt hint til og fylle litt olje! også hørt tilfelle hvor godset har gitt etter i toppen grundet vekten av t-stykket og trykk klokken, dette kom opp i tråden til acoupe da han monterte sitt trykk meter der... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg