Tone Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 noen som vet om det er mange timers jobb og ta opp toppen på en E36 328?skal bytte ventiler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Da jeg tok på toppen på min BMW 323i, så brukte jeg rundt 3-4 timer. Men vi var 2 stykker. Lurt å notere seg hvor alle rør og skruer går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ok har heldigvis ett par kjente som har skrud en del bil som skal gjøre det måtte bare høre om det var mye jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hvis det er første gangen så tar det LANG tid (som regel). Er man effektiv så kan man nøye seg med et par timer. Må huske å slipe til ventilene også. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg