Gå til innhold

Justerbart senkesett til Audi,Ford,Honda,Opel,Seat og Vw selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hallo,

har fätt et knuse tilbud i fra et tysk firma pä coilover sett,men det er forbeholdt om at det er mer enn 5 stk som bestiller.

 

Prisen vil kome pä 5000 kr levert til meg i Bergen.

 

Her er listen med biler som de kan levere til:

 

Audi

A4 B5, incl. Stv 11.94-10.00.

 

Ford

Focus sedan. 10.98-

 

Honda

Civic, EG, EH, EJ, EK, 10.91-95

Civic, EG, EH, EJ, EK, 10.95-

 

Opel

Vectra B J96-,incl.stv, 10.95-04.02

 

Seat

Cordoba 6K/C -, incl. Vario 11.93-09.99

Cordoba 6K/C -, incl. Vario, Coupé 07.99-

Ibiza 6K 09.93-09.99

Ibiza 6K 07.99-

Leon 1M 01.00-

Toledo 1L 09.91-02.99

 

Vw

Corrado 53i - 08.87-

Golf I + Jetta I 17, 17CK , 04.74-12.83

Golf II + Jetta II 19E , 08.83-91

Golf III + Vento 1H/E,ikke stv. 07.91-09.97

Polo 6N , incl. Classic 10.94-09.99

Polo 6N , ´Facelift´ 10.99-10.01

Scirocco I/II 53, 53B, 01.77-

 

Settene vil kunne senke helt ned til 85mm..Med TUV papirer

Det er ikke noe mulighet for justering av trykket pä disse demperene..

 

Settene er levert av Lowtec..Tysk kvalitets vare..har ikke selv kjört disse pä noe gate bil,men har prövd et slik sett pä en rallycross bil og der funker de utmerket,sä kvaliteten er det ikke noe ä si pä..

 

Planlagt levering er om ca 3 uker..

Sä hvis det er noen som har lyst pä,sä ta kontakt..

 

Lasse Gravdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er dette i forhold til VMAXX eller Supersport..?

 

Jeg vil si at dette er bedre,dette settet er levert av et firma som kun selger dempere og slikt,sä skulle tro at de viste hva de gjör pä..

VMAXX eller Supersport selger vel alt annet tuning deler ogsä,sä der er det vel kun pris de ser pä när de kjöper inn..

 

Därligere enn VMAXX eller Supersport kan det vel ikke bli :)

 

Dette er litt synsing fra min side,men har som sagt montert et slikt sett pä en rally cross bil,og det har holdt sä langt,ikke noe lekasjer og slikt som jeg hörer at supersport sliter med.. og klart i rally cross fär det juling..

 

Settene er desverre ikke rustfri..da snakker vel man om en helt annen prisklasse hvis man vil ha det..

 

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere med andre bil typer enn det som jeg har skrevet pä listen:

 

Kan ogsä levere coilover kitt til flere merker men da er det muligt at dere ikke fär coilover bakmen at dere fär et slik system som er pä bilde her..med egen justering pä fjeren bak..

 

Men ikke spör bare for ä spörre om det kan skaffes til din bil,og ikke minst skriv opp hvilen biltype model,og motor du har.

 

gw32zn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere med andre bil typer enn det som jeg har skrevet pä listen:

 

Kan ogsä levere coilover kitt til flere merker men da er det muligt at dere ikke fär coilover bakmen at dere fär et slik system som er pä bilde her..med egen justering pä fjeren bak..

 

Men ikke spör bare for ä spörre om det kan skaffes til din bil,og ikke minst skriv opp hvilen biltype model,og motor du har.

 

gw32zn.jpg

 

jeg lurer først og fremst på om du skaffer til:

85 toyota corolla gt

kaross:ae82

motor: 1,6 16v twin cam (4age)

pris er vesentlig, derfor er jeg først og fremst int i å få vite om de har og pris:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår