godmest Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei, vurderer å snoba en partner, æ d noge så he pailing på kæ så går sondt på dei evt. kæ æg må sjå itte viss æg ska kikka på en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Kan du oversette det til norsk...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Dæ står at eg har vurdert å kjøpa en partner, har dei nokon svakheter, elle ting som lett ryk på dei, evt. andre ting som kan ver godt å vite om bilen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 *bremsene bak! bremse belegget løsnet fra skoen og låser seg. *knaking og smelling i foringer og frem stilling * ABS/airbag lampe ellers har kollegaene mine hatt dem til rundt 150000km og enda ikke store problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Kam'ene på bensinmotorene har en tendens til å vri seg ved 8-9000rpm. Det de sa på verkstedet etter at jeg hadde brukt et par stykker;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg