Pacmania Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Nå har nitto1320 startet på nytt igjen ;) kommet honda nsx og dogde viper med i spillet også.. moro er det værtfall ;) har startet bilforumet.net team.. bare å joine Nitto1320 Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Ambefaler alle på bilforumet til å laste ned http://www.nitto1320.com/ tøft lite spill som du kan style bil og trimme. Bli med i bilforumet.net (team) og kjør med pacmania og meg. Skal du være som oss må du være som oss, kjøre dragrace som oss :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Meldte meg inn... raca litt... sendte søknad om å få joine bilforumet.net teamet ;) Spilte Nitto Challange når det kom første gang, for 1års tid siden. Men nå er det myyye bedre. Men ser ut som de fortsatt sliter med for stor pågang, så man må holde seg unna spilletiden til usa folket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Enten veldig flaks, ellers så er jeg veldig god :rolleyes: . Min tid til venstre og han andre sin tid er til høyre Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 artig spill ja. Men hvordan skal man klare og ta en start? Bare spinner jo ! :mad: :( :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Blir fort lei av det "bracket"-opplegget. Artigere å kjøre om kapp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by MrKadett artig spill ja. Men hvordan skal man klare og ta en start? Bare spinner jo ! :mad: :( :o Lavere turtall i starten... Kjøp Nitto dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 En ting til.... NOS??? HVORDAN BRUKE ? :o :rolleyes: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Høyre piltast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Nå har jeg sendt søknad til bilforumet.net ;) Nitto må forøvrig være det mest ustabile spillet som er laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Veldig ustabilt..... Blir liksom litt drittlei når det klikker sånn hver 10. minutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Kan noen fortelle meg hva som er poenget med Bracket-løp? Jeg får bare Breakout..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Skjønner det nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg