KimMorten Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Her er min første mod.. Orginal Mod Måtte gjøre litt til. Blitt hekta på photoshop her (desverre) :) Nok en videre mod her (kommer sikkert fler) Senket, taksenket, sotet ruter, dekor rute, breddet, luftinnsug, krom lister, skilt, farget felger og fornyet lakk, fargede kalippere, breddet bakskjerm++ mer kommer Her er en versjon i krom dekor: Er det noen som har noen komentarer på forbedringer ol, er det bare og fyre løs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ikke bruk lens flare i lyktene.. Det ser ikke bra ut.. Litt bad kutting i hjulbuene, ser ut som hjula går innatt hjulbuene.. Nettingen ved lykta passet ikke der.. Plasser noe sånn i en bonnet v. bakre hjulbue.. Men det ser bra ut på avstand, det skal du ha.. Øvelse gjør mester!! Stå på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 siste bilde ser det ut som bilen er i luften/for stor for bakrunnen Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 siste bilde ser det ut som bilen er i luften/for stor for bakrunnen Bilen svever, bare å legge til skygge under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 fordel å endre refleksjonen i vanndammen i takt med felgene Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 spør eg sikker dumt. men korleis gjør en dette med photoshop? har aldrig fått det til synst egentlig ikkje det går å gjere så mykje med det, men er vell kansje eg som ikkje veit korleis en bruker ting og tang der! skal no jammen prøve meg fram litt kan no sende meg en pm. og forklare meg litt om korleis en gjør det og slikt på forhand takk:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Pen bil i utgangspunktet :) Btw staves Mercedes ;) Skal ikke selge/Bytte felga? (A) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg