Gå til innhold

Ønskes: basser(e) + forsterker til dette.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker å kjøpe basser/bassere med forsterker til.

om noen firmaer kunne gitt meg noen tilbud, men brukt går også bra. tenkte meg dette til neste måned når jeg får lønning.

tenkte meg å bruker alt fra 0 til 5-6 tusen + - gi meg et tilbud!

 

mvh christer :)

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har to kicker solo baric L5 , firkantet 12 " i porterte kasser, bruker en 4 kanals 800 w kicker forsterker som jeg bro kobler. spiller helt sinnsykt. kostet meg rett over 20 000 for et par år siden. Har satt det i 10 000, men er åpen for bud. Bor på sørlandet. Dette er et sinnsykt godt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Hvordan bass er du på jakt etter ??

 

Jeg har 10" og 12" på lager med ferdigbygde kasser og matchene monoblokker som kan selges til 4100,- for 10" og 4200,- for 12"

 

Forsterker:

Soundstream Lil Wonder 1.350 1x190W/1x320W/1x450W i 4/2/1 ohm, klasse D monoblokk, 1 ohms stabil, bassboost

 

10" Basselement

Soundstream Picasso PCW 10 2x4Ω spoler, 300W RMS, egner seg best i lukket kasse, 2" Voice Coils

 

12" Basselement

Soundstream Xstream XS 12 2x4Ω spoler, 300W RMS, egner seg best i lukket kasse, 2" Voice Coils

 

Basskasse

Lukket basskasse fra Evus i MDF, trukket i svart filt, dempet, terminert og kablet.

 

Alle produktene er nye.

 

Send meg en PM eller mail hvis du finner noe interessant her.

 

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://www.engenaudio.com

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

hei! Har en ferdig basswork porta kasse me to 10" apine type R elementer i. pluss en monoblokk bra mutant som jeg mener er på 800W RMS i 1ohm og den er stabil det kan jeg love. spiller utrulig bra. ny pris for dette er 8500kr ga jeg. du får det for 6500kr, lite brukt

 

Hvis du vil kan du få me en kondensator på kjøpet og den er fra audiolightning og er på 1F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skl selge grom anlegg med rockford 12" på 1000 w rms og rockford forsterker t5001 mono til subb, frontsett: sony, jbl 4 kanals forsterker til frontsett og 6x9. dette kostet meg ca 14000 uten kabler, selges for 9000 inkl kabler, du kan få med spiller for ekstra hvis dette er ønskelig. ekstremt bra anlegg

Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår