lillezilje Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 For 2 uker siden oppdaget jeg sinnsykt med oljesøl i motoren... (tilfeldig bilde) Hele den dingsen jeg har satt ring rundt e full i olje.. og i går ville ikke bilen starte...Pluggledningene var full i olje.. så jeg tørket det vekk.. og bilen startet.. Skulle kjøre til jobb i dag.. og den jæv!¤!"¤ forba!"#!"¤ dritt bilen startet ikke i dag heller. E det noe håp for motoren? Noe vits å fikse det? Motoren har gått litt over 200 000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Under toppdekselene dine, kan det sitte pakninger rundt plugghullene. Kan være de som er ødelagte. Det ser du lett ved å skru av toppdekselet, og i samme slengen kan du bytte toppdekselpakning. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 :thanks Får se hva jeg får til.. hadde egentlig håpt hele driten var gåen.. så kunne jeg kjøpt ny bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei. På denne er det kun toppdekselpakn som du må bytte. Den har ikke tetninger inn mot pluggene, men det renner ned langs toppen på utsiden, og inn i plugghullene. 1. Ta motorvask. 2. Skift Toppdekselpkning. 3. La det tørke. 4 . Monter sammen og kjør. Evt. må du skifte pluggkabler pga. at du har kjørt lenge med dette. Lykke til... PS:Om du vil ha ny bil, så bare si det ikke kan repareres. Vi skal ikke si noe om at du lyver...:well Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei.PS:Om du vil ha ny bil, så bare si det ikke kan repareres. Vi skal ikke si noe om at du lyver...:well Hadde det bare vært så enkelt.. tror nok min far hiver bilen på verksted før han gidder å høre på meg som påstår at det e MYE bedre å kjøpe nye bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hadde det bare vært så enkelt.. tror nok min far hiver bilen på verksted før han gidder å høre på meg som påstår at det e MYE bedre å kjøpe nye bil. Hvilken bil er det da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hvilken bil er det da? Hei. Det er sikkert den rosa HONDUH'en. (-sjekk avataren hennes). Hva mener jeg om det? (-sjekk avataren min) :iconsm :hello: mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hei.Det er sikkert den rosa HONDUH'en. (-sjekk avataren hennes). Hva mener jeg om det? (-sjekk avataren min) :iconsm :hello: mvh Hehe.... Helt enig med din mening. ;) Men hva gjør denne posten under Mazda da? hmmmmmmmmm Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe.... Helt enig med din mening. ;) Men hva gjør denne posten under Mazda da? hmmmmmmmmm Hei. Det er en Mazda 323 BG hun har nå. Men hun "drømmer" kanskje om an Honda som i avataren sin... mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg