Odd Slette Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hei! Har kjøpt en 1972mod Bobble, som er meget bra stand, men trenger litt oppussing. Hoved tingene er mest felger. Noen som har noen liggende eller vet hva som kan brukes ?? er noe spes. bolts. på den. Mest int er CenterLine felger, de som er helt tette. Bare med bolter i ytterkant. Har endel bilstereo produkter som kan byttes i. Mvh Odd Slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercury Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 de vanligste (og rimeligste) felgene som brukes for å "piffe" opp utseende er kercher ats classic-felger. selv har jeg disse på bobla mi og synes de passer god. ta en titt på denne linken for å se et lite utvalg: http://www.topcartuning.no/catalog/default.php?cPath=21_29&osCsid=b3e03a3b98a85f047d08bf537a2874be Siter *Volkswagen 1300s,american roadster cab* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Du har boltsirkel 4*130.. Sjekk http://www.hotshop.as eller http://www.vwservice.no å sjekk priser o.l på felger.. er mye snacks å velge mellom.. Selv kjører jeg Chrome Spoke på min.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Eller så finnes det jo mye bra brukt til salgs på vw2you.com...et noskt forum for luftkjølt vw enntusiaster. Artig at det blir flere og flere luftkjøte vw på jevnaker, det begynner faktisk og bli en del. Har selv en 67` som er under oppussing. Går litt sakte, men håper på og få den ferdig til sommer igjen... Åssen går det med stereo salgte, har du lagt helt ned....eller driver du enda? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Eller så finnes det jo mye bra brukt til salgs på vw2you.com...et noskt forum for luftkjølt vw enntusiaster. Artig at det blir flere og flere luftkjøte vw på jevnaker, det begynner faktisk og bli en del. Har selv en 67` som er under oppussing. Går litt sakte, men håper på og få den ferdig til sommer igjen... Åssen går det med stereo salgte, har du lagt helt ned....eller driver du enda? Hallo! Takker for mange tips. Er fortsatt litt usikker på om jeg skal ha alu.felger på den. Regner med at jeg lakkerer felgene hvite, med blankle kapsler og dekk m/hvite sider. Har kuttet ut butikken i Hønefoss, holder kun på hjemmefra med salg/nettbutikk og montering. Skal begynne å ta inn SPL Dynamics nå og kommer til å satse på det framover. Hvis du vet om noen som er int. i noe anlegg, så gi meg en pling Tlf.: 906 71 151. Er int. i å få merket ut i nærområdet og ellers i landet. Kan tilby bra priser mot reklame på bilen og div. annet. Mvh Odd Slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Var og så på, og vurdere det billigste comp.sett fra jbl, som dere selger hos mekonomen....Men kansje du kan gi meg et bedre tilbud på comp.sett..Kan gjerne ha reklame på bilen vist jeg får et bra tilbud.. Skal også kjøpe meg en ny forsterker til og dra en eller to Sony XS-L121P5 Sub`r. Har du en forsterker og annbefale? Send meg en pm eller en mail, så blir det ikke så mye offtopic i tråden din... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Var og så på, og vurdere det billigste comp.sett fra jbl, som dere selger hos mekonomen....Men kansje du kan gi meg et bedre tilbud på comp.sett..Kan gjerne ha reklame på bilen vist jeg får et bra tilbud.. Skal også kjøpe meg en ny forsterker til og dra en eller to Sony XS-L121P5 Sub`r. Har du en forsterker og annbefale? Send meg en pm eller en mail, så blir det ikke så mye offtopic i tråden din... Hei! Kan du ringe meg, så tar vi en prat ang. dette..... Skal nok få til noe. Har endel på lager, som vi kan ordne en bra pris på. Mvh Odd Tlf.: 906 71 151 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Bytter bil om dagen....så tar kontakt når jeg får kjøpt meg en ny bil, i løpe av neste uke. Hva med bredda orginal felger. Det ser tøfft ut, og man beholder litt av den orginale looken. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Er kult med org. felger som er breddet. Vet du om noen i 4bolt ? Eller noen andre som vet om noen ? Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hør på vw2you.com... http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Var og så på, og vurdere det billigste comp.sett fra jbl, som dere selger hos mekonomen....Men kansje du kan gi meg et bedre tilbud på comp.sett..Kan gjerne ha reklame på bilen vist jeg får et bra tilbud.. Skal også kjøpe meg en ny forsterker til og dra en eller to Sony XS-L121P5 Sub`r. Har du en forsterker og annbefale? Send meg en pm eller en mail, så blir det ikke så mye offtopic i tråden din... Hei! Kan du sende meg en mail på det du trenger til bilen din. Har endel varer som skal vekk pga. venter endel varer som er på vei til meg og jeg trenger plassen. Mvh Odd Slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg