HemiCuda Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 da jeg har skaffet meg en stoooooooor amerikansk staskonsvogn, saa tenkte jeg paa aa bygge no go lyd i den, har ca planer klart, MEN! en ting jeg ikke er helt sikker paa... Jeg har 2stk 12" i en kasse, som jeg da tenkte paa og plassere bakom baksetene, men midt paa gulvet der.. saa vil den skli lett, er det en maate aa feste kassen paa? slik at det ikke er for vanskelig aa ta den ut om jeg skulle ha bruk for aa legge ned setene og bruke hele bagasjerommet, og hvordan burde jeg da feste forsterkeren, eventuelt 2 forsterkere? da den er l0s, og for stor til aa skru fast i subkassen. her er bilde forfra av kassen, der en kan se forsterkeren ogsaa... og en nytt bilde, men bare forfra av kassen igjen. dette er da bak i en 1980 Buick Century Estate Wagon. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg