MazdaPowah Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Muligens feil kategori menneh. Forrige helg satte jeg bla.a på nye skiver foran på Mazdaen min. Har ikke brukt bilen siden forrige søndag siden jeg mista lappen da. Vaska bilen i dag og til min forskrekkelse fant jeg en masse brune flekker på skivene. Hva har skjedd? Ruster det så fort? Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 tips = kjør en tur :) EDIT: hvis du har mista lappen så er vel ikke det så god ide.. men det jeg mener er at rusta forsvinner når du kjører litt ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve_ Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 det er ingen fare. den rusta forsvinner med første oppbremsing. er vell egentlig ingenting du kan gjøre med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jau, dette er jo reint metall, så det ruster fortere enn fuck.. men det er ikke noe og bry seg om så lenge det ikke er gravrust, og da skal nok bilen din stå veeldig lenge,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg