Stress87 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg så en gul polo kjøre fra nesttun mot lagunen i 8 tiden lørdags kveld. den hadde et stort sort soltak som gikk nesten over hele take. den kunne brettse bakover. vet noen om hvem dette kan være eller hvor man får tak i ett sånt soltak? mvh. Stress Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Var garantert en Polo Open air. Vil tro det vare denne bilen også da den selges i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Merkelig nok er det mange Open-Air-Polo'er som har den gulfargen du så. Denne bilen var meget populær da den kom for ca 10 år siden. Jeg holdt på å kjøpe en slik selv. Jeg slo det fra meg på grunn av lang leveringstid. I dag er det en kuul bruktbil. (Kjenner jeg moderatorene rett, så blir nok denne tråden slettet) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 så det soltake er ikke ettermontert? det var da som f*** har lyst på sånt på min bil:partyon Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 nei det er sånn orginalt. mamma har en sånn 99modell i en stili grønnfarge. hadd den siden den var ny. kjempebil. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiRtBaG Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 er ikke noe prob å få ettermontert open air tak!!! er et firma i blomsterdalen som driver med det!!! billig også! bye bye tråd! Siter Mercedes 190 volvo 460 t (prosjekt) golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Polo (6N) Open air med "styligpakke". Stylingpakke er større støtfangere, hvite blinklys framme og sorte bak. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Exen min kjøpte seg en 98modell Open Air i fjor. Sjelden sak. Var bare kjørt 35 000km. Sort metallic med lyse grått sport skinninteriør. Alt elektrisk. Og tomatgir. Faktisk meget tøff. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg