Commodore Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei, eg holder på med et opel commodore prosjekt og har lust å gjere nåke tøfte med pansere, luftintak eller noko. Er det nokon som kunne ha gjort meg en teneste å prøvd å moda litt på ditte bilder? lurer litt på korleis det vil sjå ut med forskjelige luftintak på pansere. takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ingen som gidder? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 syns seriøst ikke at du skal ødlegge den med nokka gsi/jappse luftinntak på panseret.. kommer nokk til å angre i ettertid.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 syns seriøst ikke at du skal ødlegge den med nokka gsi/jappse luftinntak på panseret.. kommer nokk til å angre i ettertid.! har to panser, de luftintake eg tenker på er å skjære hål i pansere en plass å ha inn styling gitter da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg