Gå til innhold

PEN golf II selges

Ranger emnet


Blend_2097

Anbefalte innlegg

SELGES

 

VW GOLF II

1989 mod

1.3i

172000km

 

SVÆRT god stand!!!

 

Bilen ble kjøpt i mai 2005 av tidl eier, etter den tid er dette gjort:

Tektylert under, Eksos, Nye kanaler og hjulbuer bak,

Nye lykter framme og bak(Lexus) og nye blinklys(har også nye hvite til 90-fangere), Bremser bak og framme er byttet,

,Div pakkninger i motor er byttet, Service er tatt(ikke stemplet), Overhalt dynamo, Ny coil,

Nytt ledningsnett i motor, Nye sommerdekk og vinterdekk(disse ble brukt i vinter, så de er "brukte" nå),

Nytt pedalsett, Strammet håndbrekkvaier, Nye drivknuter på begge sider

 

Bilen er EU-OK til januar 07, men ser ikke noe som skal hindre den i å bli godkjent videre.

 

Veiavgift er også betalt.

 

Bilen bærer preg av å være meget godt holdt! Innvendig er den også svært fin, setene er ikke slitte på noen måte/fast å fin å sitte i.

Bilen har ikke vært røkt i.

 

Forsikring ligger på 2420,- for 12000km i året=BILLIG

Fyllte bensin for 340,- da den ble hentet, og har nå kjørt 440km med den, og det er mye bensin igjen enda. Har ikke regnet spesifikt på forbruket, men tipper 0,6-0,7 pr mil.

 

Helt sikker noe jeg har glemt nå, men det kan vi ta ved interesse.

 

Det kommer også på GTI grill med nye lykter og nytt ledningsnett til dette iløpet av kort tid.

 

Det var det jeg kunne komme på i farten

 

 

SELGES til h.bud over 16 000,- INKL omreg!

 

Ved interesse ta kontakt snarest, da jeg regner med at denne bilen vil bli solgt i nærmeste frammtid.

 

NB: Bildene er 1 uke gammle! Merkene på sidene er borte, og nye blinklys er montert. Det som er av "rust" ser dere på bilde under, de prikkene som er under bagasjeluken. Det er også 4-5 slike prikker rundtom på bilen. Så også at det er komt noen slike nederst ved frontruten, ikke mange men de er der. Alt er overflaterust og kan lett fjernes på 2t inkl ferdig spraylakket:)

 

Photo-0120.jpg

Photo-0119.jpg

Photo-0118.jpg

Photo-0117.jpg

Photo-0116.jpg

 

 

 

Simon

Tlf: 98486611

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns prisen er ok i forrhold til hva man får. Bilen er så si 99% strøken, og går fint igjennom EU-kontroll i januar med mindre ny eier gjør noe graverende gale. Dvs bil i 2.5år, inkl reg(1450,-) og veiavg(2800,-) Tør ikke regne på hvor mye som er lagt ut det siste året på den, dette er en bil som holder leeenge om man passer litt på den.

Har målt bensinforbruket 340,- rakk til 30.8l bensin / 480km = 0.64l pr mil.

Dette er ved blandet kjøring.

 

Hva skal en "strøken" golf ligge på da? Ser de ligger på 20k og opp med 1.6l 88-90mod, greit at dette er langt fra en racer, men er billigere. Fant en 1.8 89mod med div feil til 10 000,- , og den var heller ikke eu-ok, så +6k er vel ikke gale...

 

Eller er det det??

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal over broen imorgen, og kommer tilbake i 3 tiden, dersom du er i nærheten kan vi treffes og du kan få ta en titt. Bildene er "gammle" og viser ikke hvilken stand bilen er i.

Kan ta MMS, men min mobil virker ikke og skal leveres på rep, har bare firmatlf og de bildene er SVÆRT dårlige. Bedre at vi heller treffes og du kan få se/kjøre den er ikke lange stykket.

 

Som nevnt over ser det ut som den er høyt priset, men det kan diskuteres litt.

 

Har ikke kvitt, da det ikke er jeg som har kjøpt/fikset på bilen.

Men du står fritt til å kontrollere alt som er gjort når du titter på bilen. Henger tils-lapp i ruten med samme som står her. Er en del, ikke så lett å huske alt når man først står der:)

 

Det som følger med er:

-Ekstra lykter (hoved lys)

-Baklys org

-Ekstra sett med speil, det ene er desverre skadet

-Blinklys org

-Hvite blinkelys til 90-fangere

-Vinterdekk på org golf felger brukt 1 sessong-Pigger

 

Send meg en PM med nr, så kan jeg kontakte deg når jeg vet sikkert kl jeg kommer hjem igjen, så kan vi møtes.

Kan evt møtes etter kl21 også, men ikke mellom desverre.

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i knarvik "sentrum". Er hjemme i det tidspkt ja, men har datteren min hjemme da(2år), så blir litt vrient med visning på bilen da. Men etter 21, da er fruen komt hjem, da kan jeg trakke ut litt:)

 

Passer det etter 21? Kan til nøds ty til svigers 1t tid...

PS:Skal til legen kl1830(Ja, du leste riktig... sykt sent, men de har åpent enda)

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp på topp:)

 

Har snakket med en del VW gutta her på landet, de mener prisen er helt ok for en bil som denne...

 

Noen som har noe å referere til ang at prisen er høy?

 

16000,- - 1460,- reg. avg. - 2800,- veiavg. = ca 11800,- for bilen...

 

Kan også trekke inn dekk til 2600,- som er lagt på for neeesten 2 mnd siden da er man enda lengre nede, kjøper måtte uansett lagt ut dette.

 

Kan umulig være dyrt spør du meg...

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme på dagtid idag ja.

Bare send meg en melding, så ringer jeg deg og gir deg beskjed om hvor jeg er;)

Svigers er dradd på ferie, så meg og fruen har huset:)

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår