Nox Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Jeg skal veldig snart i militæret og vurderer å selge bilen eller avskilte den i et år og si opp forsikring. Jeg har ikke lyst å selge bilen, men den blir nok solgt om jeg får en pris jeg mener er bra. Jeg synes å huske at man må ha bilen på eu når den blir påskiltet igjen.. er dette riktig? er litt for mye ulovlige mods til at den blir godkjent, og det er nesten 2 år til den må godkjennes på nytt så da er det litt dumt om den må godkjennes når jeg setter på skilter.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Nox Jeg skal veldig snart i militæret og vurderer å selge bilen eller avskilte den i et år og si opp forsikring. Jeg har ikke lyst å selge bilen, men den blir nok solgt om jeg får en pris jeg mener er bra. Jeg synes å huske at man må ha bilen på eu når den blir påskiltet igjen.. er dette riktig? er litt for mye ulovlige mods til at den blir godkjent, og det er nesten 2 år til den må godkjennes på nytt så da er det litt dumt om den må godkjennes når jeg setter på skilter.. Må neppe EU godkjennes dersom den kun skal være avskiltet i et år .. --Dersom den allerede ER godkjent for 2 år.. Men er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Nox Jeg har ikke lyst å selge bilen, men den blir nok solgt om jeg får en pris jeg mener er bra. Mye skal du ha for sjuførtien da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 240 ja:) selger ikke for særlig mindre enn 15k nei Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Nox 240 ja:) selger ikke for særlig mindre enn 15k nei Kompisen din som har sjuførti ja.... Hva er gjort med bilen din da? Årsmodell, km stand osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13279 skrev endel om den her Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg