Ghia4x4 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Skal kjøre Oslo-Bergen imorgen og regner med til dels 'effektiv' kjøring... Hvor sannsynlig er det at er kontroller der? Er det noen som har sett det før? Og er det høyere sannsynlighet for kontroller pga fellesferien? Og til slutt, hvilken vei er best Oslo-Bergen, sånn politikontroll-messig: E16 via Lærdal/Filefjell/Fagernes eller E134/R7 via Granvin/Eidfjord/Geilo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Oslo-Bergen eller Bergen-Oslo? om det er Oslo-Bergen beveger du deg i likhet med Rack til feil del av landet til feil tid.. det er jo GATEBIL til helga... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Fra Oslo til Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Ghia4x4 Skal kjøre Oslo-Bergen imorgen og regner med til dels 'effektiv' kjøring... Hvor sannsynlig er det at er kontroller der? Er det noen som har sett det før? Og er det høyere sannsynlighet for kontroller pga fellesferien? Og til slutt, hvilken vei er best Oslo-Bergen, sånn politikontroll-messig: E16 via Lærdal/Filefjell/Fagernes eller E134/R7 via Granvin/Eidfjord/Geilo? Hva er dette for noe,du har vel ikke tenkt å bryte fartsgrensene!:mad: Skal varsle politiet om at du er på veiene:op :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 fint med saklige innlegg løkskaller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Ghia4x4 Skal kjøre Oslo-Bergen imorgen og regner med til dels 'effektiv' kjøring... Hvor sannsynlig er det at er kontroller der? Er det noen som har sett det før? Og er det høyere sannsynlighet for kontroller pga fellesferien? Og til slutt, hvilken vei er best Oslo-Bergen, sånn politikontroll-messig: E16 via Lærdal/Filefjell/Fagernes eller E134/R7 via Granvin/Eidfjord/Geilo? Man kan aldri være sikker, men vær ops på fotobokser. Kjør forsiktig da:) God tur Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Vanskelig å si da.. Jeg ville kjørt lærdal, da sliper du ferger iallefall.. husk, det er 3 bokser i tunnelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Kjør E16..... Det er nesten ikke en eneste fotoboks, bare en par inne i lærdals tunnelen Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 I lærdalstunnellen er det to bokser på vei til Bergen, Tre på vei til Oslo. På vei til Bergen er disse plassert når det er 15km IGJEN av tunnellen og ved 3km IGJEN av tunnellen, etter "aurland kommune" skiltet. På vei til Oslo, eller i mitt tilfelle, Årdal/Lærdal, er de ved - 2 km inn i tunnellen - 11 km IGJEN av tunnellen - 4 km IGJEN av tunnellen Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 bruk varsling på sms :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Neste gang jeg kjører Lærdalstunnelen skal jeg ta av skiltet foran, og suse gjennom! For makan til lang rett strekke skal du leite lenge etter! Og makan til mer kjedelig sted å ligge i fartsgrena på skal du og leite litt etter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Essex Neste gang jeg kjører Lærdalstunnelen skal jeg ta av skiltet foran, og suse gjennom! For makan til lang rett strekke skal du leite lenge etter! Og makan til mer kjedelig sted å ligge i fartsgrena på skal du og leite litt etter.... Kanskje derfor de har satt opp boksene der? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Essex Neste gang jeg kjører Lærdalstunnelen skal jeg ta av skiltet foran, og suse gjennom! For makan til lang rett strekke skal du leite lenge etter! Og makan til mer kjedelig sted å ligge i fartsgrena på skal du og leite litt etter.... Jeg kjørte nylig gjennom der.. zzzzz... Å så 80 da!! Hallo!!! Til og med min bestemor på 85 skulle klart å holde 100 gjennom der!! Foresten, om dere ser to bremsespor ved den 3dje boksen, så var det altså mine:D Trodde det var 2 begge veier jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Ghia4x4 Og til slutt, hvilken vei er best Oslo-Bergen, sånn politikontroll-messig: E16 via Lærdal/Filefjell/Fagernes eller E134/R7 via Granvin/Eidfjord/Geilo? Kjør R7 du via granvin og eidfjord... Bor i traktene her, og jeg garanterer deg at det ikke finnes EN kontroll... Poletiet her driver vist ikke med den slags, har aldri sett EN kontroll rundt her... Og at du slepper ferje er vell ikke så nøye?! Deilig det med 20 min kaffipause :) NEI til Hardangerbru :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by le0n Kjør R7 du via granvin og eidfjord... Bor i traktene her, og jeg garanterer deg at det ikke finnes EN kontroll... Poletiet her driver vist ikke med den slags, har aldri sett EN kontroll rundt her... Og at du slepper ferje er vell ikke så nøye?! Deilig det med 20 min kaffipause :) NEI til Hardangerbru :D Da jeg besøkte fattern i Drammen kjørte vi R40 mot Geilo - da kjører jeg man også igjennom Kongsberg. Og der! Tror jeg at jeg ble knipsa, sentrum Kongsberg. Noen som vet at det er fotobokser der? Grunnen til at jeg spør er at så ikke selve boksen jeg så bare en hvit stripe på hver side av veien. Også et flash da, det kan ha vært sola òg men det er ikke godt å si. Kanskje jeg bare noia litt. Ellers så klarte jeg meg bra. Opplevde en kontroll heldigvis på motsatt side da jeg kjørte til Bergen rett før Lærdalstunnelen. Umulig å si hva slags kontroll det var. De hadde en splitter ny Mondeo (uniformert)... Og en Primera også ny og uniformert, begge stasjonsvogner. Og jeg holdt på å drite meg ut på Voss-Bergen strekningen ved en fotoboks - men det gikk bra. Ellers var det en virkelig flott tur. Takk for tips og gode svar, spes. til deg Leon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg