wildkin Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 noen som gidder å måle hvor mye skjermbuene bak på golf1 bygger ut? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tror det var 5cm foran på Golf 2. Er nok ikke store forskjellen... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Espen* han spør etter BAK ikke foran, og GOLF1 ikke GOLF2... har du ikke noe fornuftig å komme med så kan du vell for faen holde kjeft. men jeg ANER ikke hvor mye den bygger, måtte bare svare... spamspam Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Espen* han spør etter BAK ikke foran, og GOLF1 ikke GOLF2... har du ikke noe fornuftig å komme med så kan du vell for faen holde kjeft. men jeg ANER ikke hvor mye den bygger, måtte bare svare... spamspam tru han så det da! "er nok ikke stor forskjell" LES da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Prizma, har du et problem? Er en grunn til at jeg skriver att det ikke er store forskjellen... Så jeg skjønte spørsmålet og tenkte det ikke var store forskjellen så da kunne jeg svare. Vil påstå at det du kom med er Spam! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Espen* han spør etter BAK ikke foran, og GOLF1 ikke GOLF2... har du ikke noe fornuftig å komme med så kan du vell for faen holde kjeft. men jeg ANER ikke hvor mye den bygger, måtte bare svare... spamspam tosk. han prøver bare og hjelpe Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hva slags prosjekt trenger du dette til? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Haha.. Nice Qoute Volvo ZzZzZ... Tok du den av Prizma eller:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg