atroplus Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ja da er mitt Prosjekt som skal blotes for almenheten, har holt dette litt for meg selv siden jeg har vert litt usiker på hva som skulle gjøres men nå har jeg bestemt meg, motor jeg skal bruke min G-60 blokk sette en 16v topp skal bruke s2 stempler å råder for å få riktig komp. turbo bilr kkk26 meg turbo xs dump toppen skal portes å slipes for max efekt forstilling\ bakstiling alt skal forsterkes å bruke røde poliforinger fra kollevod Uvendig bil en overaskelese, bilen skal vises frem å vere helt ferdig til hovedtrefet til vag i sommer, vil legge ut en del bilder av bilen om ikke lenge. Er ganske godt på vei i bygingen å motoren er snart klar etter et par bøyde ventiler men det må man regne med HE HE men drit er det Det hele startet med at clutch`en poffa å da måtte den byttes så merkert jeg at manofoylen møte byttes å da kune jeg like gjeren sette inn en turbo men da ville jeg ikke hatt noe bunn drag med g60 stempler å råder. men skal man bygge bil må man ha et sted å stå å bygge å det hadde jeg ikke så det var noe dritt, leie hadde jeg ikke penger til på sikt så da var det bare en ting å gjøre BYGGE meg et verksted ååååå fy f så digg det er å ha noe eget. dama er ikke helt enig med meg men det kan vere det samme som hun sier det er ok å ha bil som hobby men ikke som mani håper det er mange som liker mitt prosjekt bilder kommer liste fra motor g60 blokk 16v: topp fra motot PL s2: råder s2: stempler moda 16v innsug( Blir stor ) nye rådelager nye spempel ringer børelager med fast trustelager g60 girkasse moda splelhus turbo xs dump Megasquirt EFI mere info kommer her er noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ser ingen bilder? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 :pics Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 morsomt :) snakkes på vålertreffet til neste år da ;) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 dette kan bli artig, sleng opp bilder så blir alle fornøyd :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ja for uten bilder er tråden verdt mindre enn en halvslapp salami:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg