|Burnout| Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hallo folkens..tenkte jeg skulle spørre om ka folk syns om kadett c me volvoturbo motor i veit at mange ikke liker det men er litt spent på meninger angående det da..En kompis har en godkjent kadett C me B23Ft i som e skjermbredda datasprut osv Har også lurt litt på om noen veit av noen som har tatt en motor fra audi s2 og pakka i en kadett C hehe veit dte ikke e helt bra å spør om da.. så har vi lurt litt på tanken med det.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 syns det er rått jeg.. creds for å eksperimentere litt :) Arti med rett motor i rett bil og da.. Men faen å fått audifemmer i en c kadett er jo konge.. Hvilken girkasse kan man bruke da? lage adapter selv? :S Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ja kan bi rått me audi 5femmer i kadett c men girkasse opplegge lura vi litt på også men vi skal nu finn litt mere ut om det da..hold væll me volvomotor i kadett c foreløpig Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Har fantasert en del på det der jeg og ja.. Kan vel være ganske så bra med femmer, men lurer på om det blir litt trangt :( firer passer jo ganske bra, med sekser så må ene sylindern stå inne i bilen.. Så regner med du må kappe litt forover.. Iallefall om du skal ha en IC inni der.. Men finnes jo mange forskjellige løsninger på IC vel. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 det går med femmer i kadett c men probleme e jo girkasse da..du må sikkert banke litt me slegga uansett i motorrommet for å få plass til alt. hehe har jo en link til sia dær om kadett c me volvomotorn men skal høre me kompisen min om jeg kan legge den ut..så får folk si ka d syns om biln da.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Den hvite sedan som var til salgs du snakker om ja? Har sett en del bilder av den.. Liker egentlig ikke hvite biler, og den breddingen på kadett c, men den så ganske alright ut da :) og funker vel bra effektmessigt. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Denne kadett C e sølvgrå me noe blått motivgreier rundt om på biln..den er ikke hvit.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 oki, hør med eier da. Og kom med linker og bilder :D Har han rettstilt motoren eller? HK? volvoaksel? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 samma hva motor du har i :) bare det løsner hjula :D helst noe litt mer spesielt, som ja en audi 5er, wankel:P, volvo turbo osv :D ikke v8, gå for lette motorer :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ja, v8 liker jeg ikke i kadett, blir litt feil i mine øyner :S Men å gå for noe spes og nytt er rått!! wankel er tøft.. og audi5er hadde vert konge. Noen som vet noe om gir som passer da? Sjekka nå, og audi5er med 220-230hk er ganske like på pris, om ikke billigere enn cosworth og let motorene :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 s2 motor i kadett c? vil bli ubrukelig, så sinnsykt framtung den kommer til å bli da? hvorfor i alle dager ikke bare bygge 16vT? på c20XE?:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 så lenge det er et bra bygge aksepterer jeg nesten alt av motorer, men har litt blanda følelser for den femmern :P da bør den bygges inn i bilen, for å opprettholde vektfordelinga på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er en audifemmer virkelig så mye tyngre enn en jækla CIH da? :D Men når man ser seg om så må jo det være greit å prøve noe nytt, og man ser jo mange kadetter med rekke6, v6 og v8.. så femmer må være et greit prosjekt. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jaja, greit nok, sier ikke at den er så forbaska mye tyngre, men de er tunge, og hva slags girkasse har du planer om å bruke? eventuelt adapter? custom insug? eksos? hehe.. MYE custom arbeid i såfall:) men tøft hadde det vært!. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 har snakket med mange nå, og girkasse fra volvo med d6 motor passer rett på. eksos er vel ikke det værste å sveise om da.. innsug blir kansje litt verre om det må skiftes men. jaja. hadde vert tøft å prøvd. Bare noen vil selge meg en billig kadett i sommer nå, så skal jeg få tak i en sånn motor i vinter jeg :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg