ProbioN Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hei folkens. Trenger litt hjelp med bilkjøp. En kompis skal selge sin Golf 2 1,8 CL som han har brukt som russebil. Golf 2 1,8 CL (1986) km: 300.000 radiator vifte ødlagt + vannslange og kjørelys pris 3500 kr. syns det er litt mye, han sier han lett for solgt den for 5000 hva synes dere er en rimlig pris på denne bilen ? takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Greit med 3500 om den har godt med tid igjen til Eu-kontroll (minst 1 år) og veiavgifta er betalt. Kort tid til Eu=vrakpant+litt for veiavgifta Om hab får solgt den for 5000kr så synes jeg han skal selge den:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Russebil, aka ihjelkjørt og jalla lakkert? Alt funker ikke som det skal, greit det kan du ikke forvente når du ser på bilens alder og levetid. Men 300 000 km, det er ikke fult så bra? Om du ikke har spesielle planer om å bygge den om eller motorbytte anbefaler jeg deg og styre unna. Finned utallige golfer til samme pris, og du skal ikke se bort ifra at de er i bedre kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kjøpte min 1,6CL med 180,000 på telleren, 4 nye piggdekk, dypt mønster på alle 8 dekka, betalt årsavgift og neste godkjenning var 1 år til.. Betalte 4000:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg hadde gitt han et bud på 2000kr-2500kr ikke mer, la han prøve å selge den for 5000kr hvis han ikke aksepterer budet ditt. Bilde hadde heller ikke vært så dumt, rust på den? (det er det sikkert) Er den malt eller lakkert dårlig? eller er det org lakken? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg