bidz Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Noen her som har montert stereo-anlegg i MX-5, som høres bra ut? tenker da spesielt på sub'er.. er jo lite vits og ha kasse baki fra det jeg har lest div. andre plasser.. noen som har testa noe ala dette: http://www.miata.net/hakuna/subspeak.html ? har for tiden kun original høytalerne i bilen, og de er så utrolig dårlig! er avhengig av og ha litt golyd i bilen :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Har bygd subb i alle 3 miataene jeg har hatt. Vanskelig å få mye trøkk men med en kraftig forsterker blir det greit med 4 8" subber i kasse på hattehylla. Se bilen til silverboy her på forumet. Du får sikkert høre på resultatet også om du spør pent en gang du ser han. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg