Gå til innhold

Hvor kjøper jeg spacere i Oslo til X5?

Ranger emnet


Hosse

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg skulle vilje sette spacere på min X5, men finner ingen som forhandler dette i Oslo. Det bør være formtillpassede til X5 eller 5 serien (som er helt lik skulle jeg tro). Trenger antaglivis bolter også. Finnes det lenger låsebolter?

 

Foretrukken tykkelse er litt over 1 cm.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsbolter til felger? Ja, det finns. Har selv kjøpt det til mine felger på min E60. Gav ca 300kr om jeg ikke husker helt feil. Jeg mener og tror at Poleposition på Lørenskog har H&R spacere. Skal til Poleposition en gang i løpet av Juni å se..

Jøss. det var rimelig. Var det univeral eller passet de perfekt? Har kjøpt universal tidligere og det var umulig å få orden på. Hvilken tykkelse har du p å dine spacere? Prøver å maile de nå i hvertfall. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er universale eller ikke, da disse i utgangspunktet ble kjøpt til min gamle bil da jeg fikk på Rondell D58, nå for 2 år siden. Har kvittering og alt, så jeg kan se når jeg skal ut i morgen evt.

 

Jeg har selv vært i kontakt med Poleposition på Lørenskog, den gang ang. felger. Jeg vil nå påstå at de var dyrere enn tilsvarende butikker som leverte samme produkt. Jeg ville ha undersøkt med Powerzone hvis jeg først var i gang. Gi gjerne tilbakemelding på om du kjøper og om hvordan det er, for jeg kunne godt tenkt meg å kjøpte noen spacere bak til femmern min. Tror 20mm hadde passet greit på min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår