PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 dette er bilen jeg skulle kjøpt meg om jeg ikke hadde sitti med calien... god plass, praktisk og digg motor... lykke til med salget :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Men går litt suppe ved kjøring da :driving Skal du kjøre økonomisk så er vel Passat med 1.8 tingen, ikke en VR6. Skal du ha en bil som er morsom å kjøre. så må godta at den "drekker" litt... Lykke til med salget jonarv, ikke ille pris det der... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Er det noe som feiler bilen pr dags dato? Når var den sist eu-godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Beklager seint svar... Har vært på biltur i to uker... Ingen ting feiler bilen som jeg vet av. Alt virker meget bra både motormessig og ellers. Skifta masse slitetedeler på den siste halve året. Har hatt et problem med mager blanding mellom luft og bensin, men dette forsvant da jeg bytta luftmassemåler og temp-føler på innsuget. Typiske slitedeler. Kan også ramse opp at bilen har nye hjullager og abs følere fram. Har fulgt opp serviceheftet som fortsatt er komplett. Den skal eu-godkjennes senest på februar. Tror det kan bli problemer med å få igjennom frontruta på eu-kontroll, men ellers skal det gå fint. Pruter du et par tusen på ruta så er jo det i boks...:) Kom å se på bilen og prøv den! Meget morsom å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Gi meg et eksempel...:) Avensis diesel med 177hk :hello: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hehe! Ok... OPP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Avensis diesel med 177hk :hello: den drekker nå diesel da, og dieseln er ikke akkurat så billig, så lenge du ikke kjører avgiftsfri da ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Da har jeg fått bud på 28k! HER KAN DERE SIKRE DERE EN KRAFTIG BIL TIL EN BILLIG PENGE FOLKENS! Slenger ut noen ferske bilder: Ingen høyere? Kom gjerne å se på den! Ring eller sms... Bilen selges uti neste uke hvis ingen byr mere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Dette er en bil med potensiale ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Dette er en bil med potensiale ;) Perfekt utgangspunkt å bygge videre på synes jeg i allefall... Mye krefter og bil for pengene. Forsikringen er heller ikke ille på en passat vr6. Halvparten av hva man betaler på en corrado eller golf med samme motor. Men tiden begynner å renne ut hvis noen er interessert i denne nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 er passaten solgt ?? inntressert i bytte mot corrado g60 ? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Passelaten er desverre solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg